Renomirani svetski brend Ceresit proslavio je deset godina uspešnog poslovanja u Srbiji, na beogradskom Sajmu građevine. Predstavnici medija imali su priliku da se na Ceresit štandu upoznaju sa inovacijama u proizvodnom programu, isprobaju proizvode i lično uvere u njihov kvalitet.
Jelena Grčić, direktorka marketinga sektora Adhezivi Tehnologije kompanije Henkel, govorila je o deceniji Ceresit kvaliteta na srpskom tržištu, dok je specijalni gost bila Tamara Grujić, voditeljka popularne emisije „Radna akcija by Ceresit“ koja je podelila sa prisutnima svoja iskustva sa Ceresitom i učinak postignut tokom dve sezone prikazivanja serijala.
„Tokom protekle decenije, Ceresit je postao lider na domaćem tržištu zahvaljujući vrhunskom kvalitetu i raznovrsnom portfoliju proizvoda koji ispunjavaju stroge ekološke standarde. Zadovoljstvo naših potrošača, kontinuirano ulaganje u razvoj i inovacije u proizvodnom programu, kao i poslovanje u skladu sa principima održivosti i energetske efikasnosti oduvek su bili prioritet kompanije. Naš plan je da i u godinama koje su pred nama, uprkos brojnim izazovima, zadržimo lidersku poziciju i prepoznatljiv kvalitet“, izjavila je tom prilikom Jelena Grčić, direktorka marketinga sektora Adhezivi Tehnologije.
Tamara Grujić, voditeljka popularne emisije „Radna akcija by Ceresit“ podelila je sa prisutnima svoje impresije: „Pre svega, želim da zahvalim Ceresitu na podršci, jer bez nje ni emisija „Radna akcija by Ceresit“ ne bi bila moguća. Tokom dve sezone prikazivanja, ekipa Radne akcije uz pomoć Ceresita uspela je da usreći 47 porodica i 175 ljudi i mališana. Mislim da je ovakva vrsta brige o građanima presudna i nadam se da ćemo, kao rezultat ove lepe saradnje, uspeti da usrećimo još veliki broj porodica“.
Na štandu Ceresita posetioci su mogli da se uvere u kvalitet izloženih proizvoda, a najveće inovacije koje su predstavljene na sajmu, olakšaće i unaprediće radove na polju postavljanja keramike, fasadnih i sistema za podopolaganje i hidroizolaciju.