Na najčuvenijem sajmu nekretnina i investicija, koji se naredne nedelje održava u Kanu, po sedmi put predstaviće se i Beograd. Na skupu, koji je ranijih godina rezultirao velikim prilivom stranih investicija, prestonica će u prvi plan staviti priobalje i infrastrukturu, a svoje projekte izložiće i četiri kompanije: Luka „Beograd“, „MPC holding, „Ist point“ i „Rundap“.
- Naše priobalje je potpuno jedinstveno. Imamo 150 kilometara obale, 16 rečnih ostrva i 13.500 hektara zemljišta toj zoni. U Kanu nećemo predstaviti samo lokacije za izgradnju, već i strategiju razvoja beogradskih obala. Cilj nam je da kao i ranijih godina privučemo investitore, ali videćemo koliko ćemo u tome uspeti u uslovima finansijske krize - kaže Jelena Radivojević, direktor Sektora za marketing i informatiku u gradske Direkcije za građevinsko zemljište i izgradnju.
Sajam u Kanu
- oko 30.000 učesnika
- 2.687 kompanija
- 6.800 investitora
- predstavnici 89 zemlja
- 825 konačnih korisnika i hotelskih grupa
Na štandu Beograda, koji će imati površinu od 58m2, osim predstavnika Grada, biće smeštena još četiri izlagača.
Luka „Beograd“ u Kanu će se predstaviti sa projektom Danijela Libeskinda, koji nosi naziv „grad na vodi“ i koji će Libeskind lično predstaviti na štandu srpske prestonice.
Više čitajte u Blicu.