Radovi na povezivanju Valjeva sa auto-putem Miloš Veliki privode se kraju, najavljuju nadležni. U narednih nekoliko nedelja, završetak deonice Iverak-Lajkovac omogućiće ovom gradu da se uključi na jedan od najvažnijih saobraćajnih koridora Srbije.
Ilustracija (Foto: Pixabay)
Pored brze saobraćajnice, fokus je i na izgradnji Južne obilaznice duge 2,2 kilometra koja će dodatno rasteretiti gradski saobraćaj. Obilaznica počinje da se gradi odmah nakon završetka radova na brzoj saobraćajnici, objavio je RTS.
Prema rečima Predraga Milanovića, tehničkog rukovodioca projekta, radnici su trenutno angažovani na postavljanju saobraćajne signalizacije, zaštitnih ograda i osvetljenja, posebno na kružnoj raskrsnici u Popučkama, gde će se graditi obilaznica.
Projektovana brzina na brzoj saobraćajnici iznosi 100 kilometara na sat, a predviđene su po dve trake u svakom pravcu.
Glavni izvođač, kineska kompanija "Čajna Šandong", završila je veći deo projekta, uključujući mostove i nadvožnjake. Od ukupne dužine od 18,3 kilometra, u upotrebi je već 12,4 kilometra, dok se otvaranje preostalih 5,8 kilometara, uključujući petlju Divci-Valjevo, očekuje uskoro.
Napredak na tunelu Munjino brdo
Na drugom kraju auto-puta Miloš Veliki, na deonici od Pakovraća do Požege, radovi na tunelu Munjino brdo teku prema planu. U desnoj tunelskoj cevi završena je sekundarna podgrada, dok se u levoj cevi obavljaju radovi na primarnoj podgradi i poprečnim vezama, navodi RTS.
Tehnički nadzor je potvrdio da je sva potrebna oprema već dopremljena i spremna za montažu čim građevinski radovi budu dovoljno odmakli. Radovi na ovoj deonici ključni su za saobraćajno povezivanje zapadne Srbije, Moravičkog i Zlatiborskog okruga, čime se stvaraju uslovi za dalji ekonomski i infrastrukturni razvoj regiona.
Završetak radova na deonici od Pakovraća do Požege najavljen je do Vidovdana.