ALUMIL, lider u oblasti aluminijumskih arhitektonskih sistema, preduzeo je korake kako bi ojačao svoju korporativnu društvenu odgovornost uspostavljanjem značajnih partnerstava sa istaknutim organizacijama i fondacijama. Ova partnerstva imaju za cilj da naprave stvarnu promenu u životima ljudi i poboljšaju kvalitet života onih kojima je pomoć najpotrebnija.
ALUMIL je odličan primer društvene odgovornosti jedne kompanije (Foto: ALUMIL)
Pristup koji kompanija Alumil ima u akcijama korporativne društvene odgovornosti karakteriše empatija i snažna socijalna refleksija. Kompanija razume da njena uloga prevazilazi poslovni uspeh i uključuje čvrstu posvećenost društvenom doprinosu.
Uspostavljanjem dosledne saradnje sa humanitarnim organizacijama, ALUMIL pojačava svoj pozitivan uticaj na društvo i šalje globalnu poruku solidarnosti.
Dugogodišnje partnerstvo sa Fondacijom SOS dečija sela
Jedno od značajnih partnerstava koja je kompanija ostvarila je ono sa Fondacijom SOS dečija sela. Alumil prepoznaje važnost zajednice i društvenog angažmana, a ovaj projekat simbolizuje posvećenost kompanije deci i njihovoj budućnosti.
Kroz ovu saradnju, obezbeđuju se sredstva koja će pomoći u stvaranju sigurnog i podržavajućeg okruženja za decu bez roditeljskog staranja, osnaživanju porodica u riziku, ekonomskom osamostaljivanju mladih iz ranjivih grupa, omogućavajući im stabilan razvoj i obrazovanje.
Saradnja sa JKP Nova Pazova na ozelenjavanju javnih površina
Alumil kompanija i JKP Nova Pazova već treću godinu zajedno rade na unapređenju zelenih površina u lokalnoj zajednici stvarajući zdravije i lepše okruženje za sve građane.
Ove godine je Alumil kompanija u saradnji sa JKP Nova Pazova podržala izgradnju novog parka u Novoj Pazovi. Donacija sadnica i tobogana, kao i volontersko učešće zaposlenih kompanije Alumil u zelenoj incijativi predstavlja još jedan korak ka ostvarivanju strategije održivosti i brige o planeti Zemlji.
Podrška EUROPA DONNA organizaciji kroz učešće u Race for the cure trci
Zaposleni kompanije Alumil sada već tradicionalno učestvuju u Race for the cure trci, koja ima za cilj podizanje svesti žena i društva u borbi protiv raka dojke.
Trka, koju organizuje Europa Donna, je najveći evropski sportski događaj posvećen zdravlju žena. Ona pomaže organizacijama i bolnicama koje se bave karcinomom dojke da sakupe novčana sredstva i podignu svest javnosti o karcinomu dojke.
Alumil kompanija je podržala ovaj događaj i time dala svoj doprinos ovoj humanoj inicijativi.
Izvanredan model aktivnosti u okviru korporativne društvene odgovornosti
ALUMIL partnerstva u oblasti društvene odgovornosti odražavaju duboko razumevanje uloge koju korporativni entitet može imati u poboljšanju kvaliteta života u društvu.
Povezujući se sa organizacijama koje dele slične vrednosti i ciljeve, ALUMIL ne samo da povećava svoj društveni doprinos, već postavlja sjajan primer u svojoj industriji kada je u pitanju korporativna društvena odgovornost.
Kako kompanija nastavlja da raste, njena posvećenost pozitivnom uticaju na društvo ostaje ključni deo njenog identiteta, dokazujeći da korporativni uspeh i društveni doprinos mogu ići ruku pod ruku.