Goran Vesić, ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture, obišao je juče radove na izgradnji tunela Iriški Venac, koji je deo Fruškogorskog koridora. Tunel će imati 3,5km i biće najduži u Srbiji.
Ilustracija (Foto: PIxabay)
Vesić je istakao da je do sada završeno preko 30% radova, a očekuje se da će projekat biti kompletiran do 2026. godine, objavljeno je na sajtu Ministarstva. Ovaj koridor će povezati Novi Sad sa auto-putem Ruma-Šabac i dalje sa Loznicom, kao i sa auto-putevima Beograd-Šid i Beograd-Novi Sad-Subotica. Takođe, planira se povezivanje sa budućim auto-putem Beograd-Zrenjanin, čija izgradnja počinje ovog meseca.
Prema njegovim rečima, značaj ovog projekta je u povezivanju različitih delova Srbije, posebno Srema sa brzim saobraćajnicama. Osim Fruškogorskog koridora, u planu su i drugi veliki infrastrukturni projekti, uključujući brzu saobraćajnicu od Sombora do Kikinde, poznatu kao "Osmeh Srbije", i izgradnju mosta u Novom Sadu.
Aleksandar Antić, direktor Koridora Srbije, objasnio je da je Fruškogorski koridor izuzetno zahtevan projekat, čija trasa iznosi 48 kilometara, uključujući i dodatak veze prema Žeželjevom mostu. Do sada je izbušeno oko 2.050 metara tunela, obe tunelske cevi, a radovi na mostu su takođe u punom jeku.
Dodao je da radovi na trasi uključuju izgradnju sedam mostova i da su započeti radovi na deonici od izlaznog portala tunela Iriški venac prema Irigu. Antić je izrazio zadovoljstvo dinamikom izvođenja radova koji se obavljaju po najvišim standardima.