Radove na izgradnji depoa na Makiškom polju obišli su delegacija JКP Beogradski metro i voz i JP Direkcije za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda, zajedno sa evropskim partnerima zaduženim za upravljanje projektom izgradnje metroa, nemačkom kompanijom Deutsche Bahn i francuskom kućom Systra.
Ilustracija (Foto: Pixabay)
Predstavnici glavnog izvođača radova, kineski partneri iz Power China pripremili su tim povodom stručnu prezentaciju i informisali prisutne o toku izgradnje depoa na Makišu, detaljno predstavivši sve segmente procesa, piše eKapija.
- U toku su pripremni radovi koji obuhvataju nasipanje terena platoa za depo, kamena i delimično peska i izgradnja dva kolektora za prikupljanje atmosferskih voda i jedne crpne jedinice. Atmosferski kolektori su skoro završeni, a u prethodnom periodu je izvršeno skidanje površinskog sloja humusa, nakon čega su mašine započele zbijanje tla i nasipanje lomljenog kamena. Na području Makiškog polja pored depoa biće izgrađene i prve tri metro stanice i započeće rad prve mašine za bušenje tunela (tzv. "krtice") - objavio je JKP Beogradski metro i voz.
Depo Makiš (Foto: Tehnička dokumentacija za opremanje lokacije Makiško polje)
Andreja Mladenović, direktor JКP Beogradski metro i voz, naveo je da je izgradnja metroa od krucijalne važnosti za unapređenje javnog transporta u glavnom gradu i poboljšanje ukupnog kvaliteta života Beograđana, saopšteno je iz ovog preduzeća. Dodao je da je ovo jedan od najvažnijih državnih projekata za sveobuhvatni privredni i tehnološki razvoj društva.