FANUC dodaje novu digitalnu uslugu FANUC Assisted Reality (FAR) svojoj ponudi usluga u Evropi. Ovim kompanija želi da pruži podršku kupcima što je moguće potpunije, čak i u vreme ograničenja putovanja i poštovanja pravila kretanja. U isto vreme, FANUC očekuje da FAR dalje poboljšava uslugu.
FAR olakšava prepoznavanje problema (Foto: Fanuc)
FANUC ima više od 1.600 zaposlenih u Evropi, od kojih preko 40 posto radi u servisu kako bi obezbedio "doživotno održavanje" ili neograničenu uslugu bilo kog FANUC proizvoda sve dok kupci žele da ga koriste. Ovom mrežom usluga kompanija postiže rekordno vreme odziva: "U proseku prođe manje od 20 sati između poziva kupca na servisnu liniju i dolaska FANUC servisnog tehničara na lokaciju", izveštava Bruno Fritschi, direktor Servisa za kupce FANUC Europe.
A kako je 99,98 posto svih rezervnih delova dostupno širom Evrope, potrebno je u proseku manje od 28 sati od trenutka kada kupac pozove do kraja popravke, čak i za CNC ili mašine starije od 20 godina. Vrednost bez premca koju FANUC Europe želi da srednjoročno smanji na manje od 24 sata.
Novi softver FANUC Assisted Reality (FAR) treba da pomogne. To je digitalna usluga u obliku aplikacije koja radi na osnovu proširene stvarnosti (AR). Preciznije, uz pomoć FAR-a dva ili više učesnika u razgovoru mogu da razmenjuju slike i video zapise putem sigurne veze za prenos podataka i dodaju im pisane napomene u realnom vremenu.
Potpuno bezbedna komunikacija (Foto: Fanuc)
"Ovo olakšava prepoznavanje problema i koji rezervni delovi i alati su potrebni čim kupac prvi put pozove", objašnjava Fritschi. FAR takođe pomaže tokom trajnih servisnih poziva: servisni tehničari mogu da koriste FAR za konsultacije sa kolegama i zajedničku analizu grešaka.
Upotreba FAR-a je moguća samo uz saglasnost kupca. Specijalna enkripcija sa kraja na kraj osigurava izuzetnu sigurnost tokom razmene podataka.
"Pored sigurnosti podataka veliki naglasak stavili smo na prilagodljivost korisnika FAR-a tokom razvoja", kaže Fritschi. To uključuje činjenicu da softver takođe radi u okruženjima sa vrlo niskim brzinama prenosa podataka. FAR se može koristiti bilo gde u Evropi.
Čak i na evropskim prekomorskim teritorijama FAR se uspešno koristi. Na primer, inženjer FANUC-a iz Pariza koristio je digitalnu uslugu da pomogne proizvođaču pića u Novoj Kaledoniji, udaljenoj 16.000 kilometara, u popravci robota FANUC-a.
"Svi mi pružamo najbolju moguću uslugu svim našim kupcima kako bismo održavali svoje proizvode u fabrikama naših kupaca", navodi Fritschi. "FAR je još jedan gradivni element naše ponude za ovo."
Sada sedište FANUC-a u Japanu, kao i druge globalne podružnice, razmatraju upotrebu FAR-ovih funkcionalnosti za dalje ubrzanje podrške kupcima širom sveta.