Zahtev za odlučivanje o potrebi procene uticaja na životnu sredinu projekta izgradnje auto-puta Ruma-Šabac na stubovima, na KO Klenak, podneli su JP Putevi Srbije resornom ministarstvu.
Izgradnja puta (Foto: Pixabay)
U idejnom rešenju koje je izradio Institut za puteve AD Beograd navodi se da je u pitanju deonica auto-puta od km 65+300.00 do km 66+970.00, prenosi portal eKapija.
Na osnovu hidrološko - hidrauličke analize uticaja velikih voda reke Save na auto-putu Ruma-Šabac, koju je uradio Institut za vodoprivredu Jaroslav Černi, dat je predlog optimalnog rešenja prelaza auto-puta preko korita za veliku vodu Save, od stacionaže km 65+300.00 do km 66+970.00, stoji u idejnom rešenju.
Na celoj dužini od naplatne rampe do početka prilazne konstrukcije na mostu preko Save predlaže se izgradnja auto-puta na stubovima umesto nasutog profila.
Auto-put Ruma-Šabac dužine 22 kilometra deo je saobraćajnice Ruma-Šabac-Loznica, koja obuhvata i most preko Save koji je spojen prošlog leta, podseća eKapija.
Najavljeno je da će deonica Ruma-Šabac biti otvorena za saobraćaj na jesen.