INFONET-468X60-BANNER

BLANKO-970X250-BANNER

Dokle se stiglo sa rekonstrukcijom železničke stanice u Novom Sadu

29.09.2022. | Vojvodina uživo

Deonica Novi Sad – Subotica je treća deonica brze pruge koja se radi u okviru rekonstrukcije i izgradnje brze pruge Beograd – Budimpešta.

Kako napreduju radovi na železničkoj stanici u Novom Sadu, u okviru druge faze, i nadvožnjaku u Partizanskoj ulici, pogledajte u videu:

U okviru prve faze radova – koja obuhvatala prva tri stanična koloseka, kao i 10. i 11. kolosek  – rekonstruisani su stanični peroni, temelji perona i nadstrešnica, kao i šahtovi za kišnu kanalizaciju, dok su drugom fazom obuhvaćeni radovi na preostalim kolosecima, navodi portal Vojvodina uživo.

Postojeći stanični pothodnik ispod trećeg, četvrtog, petog i šestog koloseka biće produžen i modernizovan, a novi deo pothodnika u dužini od 30m imaće i stepenišnu konstrukciju, kojom će se izlaziti na novoprojektovani treći i četvrti peron.

Ovo je prva rekonstrukcija železničke stanice u Novom Sadu od 1964. godine, kada je izgrađena.

Portal Vojvodina uživo podseća da je obnova započeta u septembru 2021. godine. Prva faza radova je završena i 19. marta je otvorena pruga Beograd – Novi Sad.

Radove izvodi kineski konzorcijum "China Railway International" i "China Communications Construction Company", a vrednost ugovora je 1,16 milijardi dolara. Završetak radova planiran je do kraja 2024. godine.

Štampaj  Pošalji

Komentari: 0

VESTI /iz kategorije/


Anketa

Kojom vrstom toplotne izolacije je izolovan vaš stan/kuća?
Žarko 07.04.2025.
Da li je poznata ukupna cena organizacije i...
Blagoje 01.04.2025.
Lepo opisane mogućnosti kojima nemam pristu...
Ko bira izvođače radova!!!. Grad i Gradsko ...
Dr 06.01.2025.
Cena u evrima oko 2.1 milijarda, Expo Srbij...
Radgost 17.12.2024.
Jel ce sat da bude u bronzu? 😁

;