Radovi na izgradnji mosta preko Save u okviru auto-puta i brze saobraćajnice Ruma – Šabac – Loznica teku planiranom dinamikom, izjavio je direktor Koridora Srbije Aleksandar Antić. On je, sa direktorom kompanije Azvirt u Srbiji Muratom Tuhogluom i predstavnicima Stručnog nadzora, obišao radove, kako bi se upoznao sa dinamikom radova i daljim planovima izgradnje mosta.
Ilustracija (Foto: Pixabay.com)
- Radovi na projektu izgradnje mosta preko Save teku prema utvrđenom planu, zahvalni smo izvođaču radova, našem partneru, kompaniji Azvirt iz Azerbejdžana i direktoru Tuhogluu. Za nas je posebno značajno maksimalno angažovanje i dobra saradnja sa ostalim učesnicima na projektu, kao i zajednički napori da radovi budu izvedeni prema utvrđenim standardima i zadatim rokovima - rekao je Antić.
Do sada je završeno 300 šipova, 13 naglavnih greda i 7 stubova, a u toku je postavljanje skele i oplate za izradu rasponske konstrukcije.
Planirana dužina mosta preko Save je 1.361 metar, biće fundiran na 371 šipu, sa ukupno 45 naglavnih greda i 47 stubova. Glavni raspon između stubova S6 i S7, na osnovu dimenzija plovidbenog puta, iznosi 155 metara, što predstavlja najveći i najzahtevniji raspon za izvođenje.
Podsećanja radi, komercijalni ugovor o projektovanju i izvođenju radova na auto-putu Ruma – Šabac i brzoj saobraćajnici Šabac – Loznica, zaključen je 19.11.2019. Ukupna dužina ove saobraćajnice je 77 kilometara, a planirana je izgradnja ukupno 56 objekata, od čega 54 mosta i 2 petlje.