Auto-put od Pojata do Preljine povezaće sedam opština, pola miliona stanovnika i više od 20.000 kompanija, sa Koridorom 10 na istoku i "Milošem Velikim" na zapadu. Snažniji ekonomski razvoj i više investicija očekuju se po završetku 112 kilometara puta, a Kruševac, odakle kreće gradnja, već ima koristi.
Ilustracija (Foto: Pixabay.com)
Na 30 stepeni radi se punom parom, a centralni kamp za radnike i mehanizaciju dobija obrise. Na 23 hektara biće 67 objekata, od spavaonica, menze, ambulante, do prostora za rekreaciju – pravi mali grad.
Šef projekta auto-puta Moravski koridor Leonid Vuković navodi da kada kompleks bude završen pružiće kapacitete za rad i smeštaj preko 1.400 zaposlenih. Dodao je da će biti angažovani i da su trenutno angažovani i lokalna radna radna snaga i domaće firme u značajnoj meri.
Predrag Marković iz kruševačke filijale Nacionalne službe za zapošljavanje kaže da je izvođač radova tražio veći broj vozača, ali i da je interesovanje za profilima koji rade direktno na liniji – betonjerci, armirči, ljudi koji bi usmeravali saobraćaj.
Inženjeri i projektanti kompanije Behtel-Enka, kojoj je uz gradnju puta povereno i uređenje korita Zapadne Morave i telekomunikacioni koridor, već nekoliko meseci su u Kruševcu, kao i radnici iz Turske i drugih zemalja.