Raspisivanjem izvođačkog tendera pokrenute su pripreme za proširenje saobraćajnice koja povezuje Trošarinu sa Borskom ulicom na Banjici. Izvođenjem ovih radova biće rešeno jedno od mnogobrojnih beogradskih uskih grla, projekti u čijoj realizaciji najveći problem uvek predstavljaju imovinsko pravni odnosi. Tako je bilo i sa ovim projektom, koji je posle dugog rešavanja imovinskog čvora, konačno ušao u poslednju fazu, odnosno u izbor glavnog izvođača. Saobraćajnica koja se proteže od Trošarine do pijace na Banjici i u nastavku raskrsnice sa Borskom ulicom, dugačka je 850 metara a biće proširena na profil 2+2 trake sa razdelnim ostrvom.
Ilustracija (Foto: PIxabay.com)
Prostor na kome će se širiti buduća saobraćajnica je delimično izgrađen, posebno u delu poteza od Trošarine do raskrsnice sa Bulevarom Oslobođenja, odnosno Ulice Save Maškovića, pa će pripreme za izgradnju podrazumevati rušenje više objekata na trasi. Sama raskrsnica Bulevara Oslobođenja, Crnotravske i Ulice Save Maškovica, projektom je planirana kao kružni tok, što je isto značajno unapređenje za protok saobraćaja u ovom delu. Crnotravska ulica na Banjici biće širena na neizgrađenoj strani, a izgradnja nove saobraćajnice podrazumeva uklanjanje dela uličnog drvoreda i novu regulaciju raskrsnice sa Borskom ulicom.
Radovi će pored izgradnje nove saobraćajnice obuhvatiti zamenu celokupne podzemne infrastrukture, uključujuci kanalizaciju, vodovod i elektrovodove. Biće izgrađena potpuno nova kablovska kanalizacija i postavljeno novo LED ulično osvetljenje temperature boje 3900K-4300K (neutralnobela). U Crnotravskoj ulici biće rađena i kompletna rekonstrukcija trolejbuske kontaktne mreže. Planirano je i postavljanje optičke mreže i instalacija za video nadzor i upravljanje saobraćajem, zajedno sa novim sistemom adaptivne signalizacije.