Radovi na najtežoj deonici u Svrljiškoj klisuri

27.01.2020. | Tanjug

U okviru rekonstrukcije pruge Niš-Zaječar do sada je postavljen 41 kilometar novih koloseka između Matejevca i Knjaževca.

- Radovi teku prema planu i odvijaju se na više mesta duž pruge istovremeno. Preostalo je da se rekonstruiše još 12 kilometara kilometara pruge između Svrljiga i Knjaževca, pa da čitava deonica Matejevac-Knjaževac bude završena - rekao je Tanjugu Nenad Stanisavljević iz Infrastrukture železnice Srbije.

Ilustracija (www.pixabay.com)

Reč je o izuzetno nepristupačnom terenu, zbog čega se rekonstrukcija pruge kroz Svrljišku klisuru odvija u izuzetno teškim uslovima.

- Do sada je kroz klisuru završeno oko šest kilometara pruge odnosno nešto manje od polovine te najteže deonice na čitavoj pruzi Niš - Zaječar - naveo je Stanisavljević.

U toku su radovi i na polaganju novih koloseka između železničkih stanica Podvis i Knjaževac. Pored toga, do sada su završeni i svi radovi na 18 mostova i 18 čeličnih propusta između Niša i Zaječara ukupne dužine oko 424 metra, koji podrazumevaju rekonstrukciju i neophodnu zamenu pragova.

Takođe, između Matejevca i Knjaževca, navodi Stanisavljević, rekonstruisano je ili su radovi u završnoj fazi na ukupno 38 putnih prelaza. Na toj deonici pruge rekonstruisano je i ukupno 13 tunela, uključujući i najduži i najteži tunel Gramada od 1.701 metar, kaže Stanisavljević.

Započeto je i uređenje železničke stanice Svrljig. Na staničnoj zgradi urađena je nova fasada, u toku je unutrašnje uređenje, a predstoji i parterno uređenje staničnog prostora.

 
Share |

Komentari: 0

VESTI /iz kategorije/


ISTAKNUTE FIRME /iz kategorije/


Anketa

Koja vrsta pokrivke se nalazi na krovu vašeg objekta?
Lepa 24.02.2020.
Po istom principu brzine odbijati od legali...
Staviće bučne tramvaje umesto tihih trolejb...
Denis 14.02.2020.
Molim vas za informaciju koja je cena izola...
Dejan 11.02.2020.
De se moze kupiti alat i materijali za ovaj...
Molan 08.02.2020.
cena vakum lifta ,izvodjac u Srbiji. Sprat...