BAU2025-468X60-BANNER

Počeli radovi na izgradnji nedostajućeg dela obilaznice oko Beograda

24.07.2018. | Tanjug

Na obilaznici oko Beograda danas (24.07.2018) su kineski i azerbejdžanski izvođači, u prisustvu predsednika Srbije Aleksandra Vučića, započeli radove na izgradnji nedostajuće leve trake auto-puta od mosta na Savi kod Ostružnice do tunela Straževica i obe trake do Bubanj Potoka. Reč je o deonici ukupne dužine 19,5km, koja obuhvata sektore obilaznice 4, 5 i 6.

Glavni izvođač radova je kineska kompanija Power Construction Corporation of China Ltd, a podizvođač azerbejdžanska kompanija Azvirt (ogranak Beograd).

Sa prilaznim saobraćajnicama dužina deonice, koju su dobili kineski i azerbejdžanski izvođači, iznosi ukupno 20,4km, a vrednost radova je 207 miliona evra. Radovi se finansiraju 85 odsto iz zajam Eksim banke Kine i 15 odsto iz budžeta Srbije.

Ugovoreni rok za završetak radova je 20. jul 2021. godine ili 36 meseci, pod uslovom da kredit bude efektivan do kraja 2018. godine.

U okviru tog projekta obuvaćeni su radovi na deonici B, od mosta na Savi kod Ostružnice do petlje Bubanj Potok, u dužini od 19,5km.

Sektor 4 obuhvata radove na izgradnji leve trake auto-puta od mosta na Savi kod Ostružnice do petlje Orlovača, u dužini od 7,7km. U okviru sektora 4 potrebno je izvesti levu traku auto-puta, opremiti dva tunela: „Lipak“ i „Železnik“ i izgraditi tri mosta: most br. 9, 10 i 11 (faza II), kao i preostale radove na petlji Orlovača (faza II).

Sektor 5 obuhvata radove na izgradnji leve trake auto-puta od petlje Orlovača do tunela Straževica (uključujući i tunel) u dužini od 3,1km. U okviru sektora 5 potrebno je izvesti kompletno levu traku auto-puta, koja uključuje izgradnju trase, leve tunelske cevi tunela Straževica i tri mosta: most br. 13, 14 i 15.

Sektor 6 obuhvata radove na izgradnji obe trake (pun profil) auto-puta od tunela Straževica do petlje Bubanj Potok (uključujući i petlju), u dužini od 9,6km. U okviru sektora 6 potrebno je izvesti kompletno i desnu i levu traku auto-puta, koja uključuje izgradnju trase, tunel Beli Potok, petlje Avala i Bubanj Potok, kao i 2 mosta: most br. 16 i 17.

Investitor je Republika Srbija odnosno Ministarstvo građevine, saobraćaja i infrastrukture.

Obilaznica je deo Koridora 10 i povezaće dva njegova kraka - ka Mađarskoj (severni krak) i Hvatskoj (E-75), kao i Koridor 11 (E-763), to jest auto-put ka Crnoj Gori.

 

Komentari: 0

VESTI /iz kategorije/


Anketa

Kojom vrstom toplotne izolacije je izolovan vaš stan/kuća?
Nenad 13.11.2024.
Lepa je ta inicijattiva. Da vidim kakva e b...
Ilija Čvorović 29.10.2024.
Ništa bez garaže
Aleksandra Nikolic 20.10.2024.
Tekst je iz 21. godine, sada je oktobar 24....
Aca 14.09.2024.
Dovoljno je voziti se Bulevarom od Kaluđeri...
DARKO 09.09.2024.
Mogli bi i da napravite hotel, obzirom na k...

;