Opremanje tunela na južnom kraku Koridora 10 biće završeno najkasnije do decembra, rekla je Mihajlović, koja je zajedno sa v.d. direktora Koridora Srbije Zoranom Babićem obišla radove na izgradnji autoputa na Koridoru 10 kroz Grdeličku klisuru, na deonici Caričina dolina-Vladičin Han u dužini od 14,3 kilometara.
Auto-put kroz Grdeličku klisuru biće pušten u saobraćaj u celini, kada sve bude gotovo.
Ona je kazala da je predložila da se ne pušta deo po deo autoputa kroz Grdeličku klisuru tokom leta već da se sačeka još nekoliko meseci da sve bude gotovo.
Mihajlović je rekla da će posle toliko vremena biti završen Koridor 10 i da se nazire kraj radova, pošto je sa Babićem prošla kroz skoro celu Grdeličku klisuru vozilom.
Mihajlović je zajedno sa Babićem obišla radove u tunelu Manajle, kao i novi most Vrla, na delu trase od tunela Manajle do Vladičinog Hana.
Ona je rekla da je pre samo nekoliko meseci bilo nezamislivo da se automobilom prođe tom trasom i zahvalila Babiću na velikom angažovanju u prethodnih godinu dana, pošto se mnogo toga promenilo na gradilištu.
"Na jugu Koridora 10 završavamo Grdeličku klisuru, a na istoku počinjemo asfaltiranje Sićevačke klisure", rekla je Mihajlović.
Naglasila je da to nisu samo putevi i mostovi koji će biti napravljeni već da oni predstavljaju i korak ka novim investicijama, s obzirom da je za investicije potrebna razvijena infrastruktura.
"To doprinosi otvaranju novih radnih mesta i boljem životnom standardu. Želimo autoputevima da spajamo Srbiju sa regionom kako bi se povezali sa Evropom, a to znači bolji život za sve građane".
Mihajlović je rekla da će do kraja meseca biti gotova rasveta na mostu Vrla i da očekuje da uskoro sa predsednikom Srbije Aleksandrom Vučićem i čalnovima vlade obiđu taj most.
Mihajlović je rekla da bi naredne godine trebalo da počne i izgradnja auto-puta Niš - Merdare - Priština na prvoj deonici od Niša do Pločnika, kao i da bi 2019 trebalo da počne i gradnja Moravskog koridora.
Babić je rekao da se na pojedinim mestima u Grdeličkoj klisuri radi i 24 sati dnevno i da je od ukupno 26,3 km autoputa asfaltirano više od 20 km.
Dodao je da su postavljena dva sloja asfalta, kao i habajući sloj, kao i da se ubrzano radi i na tunelima koji su većim delom gotovi.
On je rekao da do pre nekoliko meseci tom trasom nije moglo lako da se prođe, dok su sad predstavnici medija prošli minibusevima.
U zoni Momin kamen je izminirano nešto više od 1.500 kubika stene koja je izdrobljena i iskorišćena u gradnji trase, rekao je Babić.
Kako je naveo, tunel Manajle je probijen prošle godine i trenutno se radi na posteljici i kabl kanalima i već tokom jula biće postavljen asfalt u levoj, a zatim i desnoj cevi.
Tunel Predajane je skoro završen u potpunosti.
Na mostu Vrla kod Vladičinog Hana se postavlja habajući sloj asfalta.
"Vredno i odgovorno radimo i želim da zahvalim svima koji su učestvovali, posebno Ministarstvu građevinarstva, jer bez timskog duha i velike podrške ne bi ovaj posao mogli ovako brzo da uradimo".
Babić je zahvalio i izvođačima radova, kao i velikom broju naših podizvođača.
Predsednici opština Vranjska Banja i Vladičih Han, kao i načelnik Pčinjskog okruga su istakli da je Koridor 10 veoma važan za njihove opštine i razvoj tog dela Srbije i zahvalili Ministarstvu građevinarstva i Koridorima Srbije na angažovanju da se taj veliki infrastrukturni projekat završi.