INFONET-468X60-BANNER

Uskoro novi fruškogorski saobraćajni prsten

23.04.2018. | Z.Grumić | Novosti

Kompletna rekonstrukcija deonice državnog puta od Sremskoh Karlovaca do Banstola, dužine 6,8 kilometara, počela je danas (23.04.2018) i ukoliko sve bude išlo po planu biće završena u narednih 150 dana. U ovaj važni infrastrukturni projekat biće uloženo 238,5 miliona dinara.

- Ova saobraćajnica od Banstola do Sremskih Karlovaca jedna je od najlošijih, ako se imaju u vidu savremeni putni standardi - rekao je predsednik Pokrajinske vlade Igor Mirović podsetivši da je taj takozvani „stari put" između Beograda i Novog Sada izgrađen još pre 80 godina.

On je najavio da je će paralelno sa tim radovima Pokrajinska vlada i Uprava za kapitalna ulaganja, sopstvenim sredstvima, u narednih nekoliko nedelja početi i obnovu puta od Banstola do hotela „Norcev" prema Iriškom vencu.

- To će zajedno sa ovom deonicom činiti jedan veliki rekonstruisani saobraćajni prsten na Fruškoj gori, značajan za turizam i druge aktivnosti - istakao je Mirović i podsetio da je lane rekonstruisano tri kilometra te deonice, koja se pruža fruškogorskim grebenom.

Rekonstrukcija oba ta puta omogućiće bolju povezanost opština Inđije i Iriga i bezbedniji prilaz ka izletištima i manastirima Fruške gore.

Mirović je naveo još nekoliko važnih kapitalnih projekta koji će biti realizovani u pokrajini u predstojećem periodu, poput izgradnje tunela kod Čortanovaca na pruzi Beograd-Novi Sad, jednog od najsloženijih građevinskih poduhvata, koji bi trebalo da bude završen za tri do četiri godine.

- Ove godine počinje i priprema projektne dokumentacije za gradnju biciklističke staze od Novog Sada do Beograda, na ovoj putnoj trasi. Biće nastavljeni radovi na fruškogorskom Grebenskom putu i ka zapadnoj strani a planiramo i velike radove na obnovi Sremskih Karlovaca - dodao je predsednik Pokrajinske vlade.

Državni sekretar u Ministarstvu građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Imre Kern istakao je nizprojekata koji su važni za privlačenje investicija i razvoj turizma, kao što su rekonstrukcija pruge Beograd-Budimpešta, izgradnja saobraćajnice „vojvođansko P“, odnosno brzog puta između Novog Sada i Zrenjanina i od Zrenjanina do Beograda. U poodmakloj fazi je i izrada projektne dokumentacije za put Novi Sad-Ruma, sa tunelom kroz Frušku goru.

Tom deonicom „starog novosadskog puta", preko prevoja Banstol, dnevno prođe više od 5.300 vozila. Radoviće se odvijati po fazama, uz naizmenično propuštanje saobraćaja u oba smera, tako da će biti potrebno dodatno strpljenje vozača. - Put će biti proširen za najmanje metar, u zavisnosti od terena - navode u Putevima Srbije.

 

Komentari: 0

VESTI /iz kategorije/


REHAU-300X120-BANNER

Anketa

Kojom vrstom toplotne izolacije je izolovan vaš stan/kuća?
DARKO 15.04.2024.
Nadam se da će ulazak u tunel biti kroz par...
Nemanja 31.03.2024.
A coskovi kako se zidaju?
Miodrag 30.03.2024.
Kuću sam počeo da gradim na porodicnom iman...
Milan 30.03.2024.
Kad završe Ameri ovaj hotel nebi bilo loše ...
Dr 20.03.2024.
Najveća prednost betonskog crepa u odnosu n...

;