Infrastruktura Železnice Srbije raspila je tender za tehnički pregled izvedenih radova po projektu izgradnja Žeželjevog mosta u Novom Sadu. Zainteresovani ponuđači ponude mogu dostaviti do 3. maja. Podsetimo, najavljeno je da će železnički saobraćaj na Žeželjevom mostu u Novom Sadu biti pušten početkom aprila, a da će drumski saobraćaj krenuti 1. jula.
Na mostu je završen asfalt i treba da krene testiranje opterećenjem. To znači da će njime brujati teški kamioni i vozovi. Ukoliko test prođe kako treba, njime bi za vikend mogli da krenu prvi vozovi. Automobili i kamioni moraće da sačekaju do početka leta, pošto treba uraditi pristupne saobraćajnice.
Most spaja Novi Sad sa Petrovaradinom, odnosno Bačku i Srem. Lukovi novog mosta spojeni su u novembru 2017. Deo je modernizacije pruge Beograd-Budimpešeta, dug 474 metra i ima dva železnička i dva drumska kolseka. Most ima dva čelična luka - kraći luk je dugačak 177 metara, dok je duži dugačak 219 metara. Lukovi su slični kao što su bili na starom mostu, a razlika je da su tada bili izliveni od betona, zbog čega je most bio siv, dok ga sada bela ističe i na oko izgleda modernije.