Prototip niskopodnog elektromotornog voza koji je hrvatski "Končar" isporučio kompaniji "Železnice" Federacije BiH krajem decembra 2009. godine nalazi se na ispitivanjima u radionici u Rajlovcu.
Taj savremeni voz, koji će služiti za potrebe regionalnog železničkog prevoza, je kompaktni četverodelni voz sa dva pogonska agregata "A" i "B", i sa 176 komfornih sedećih i većim brojem stojećih mesta, a maksimalna brzina koju može razviti je 160km/h.
- Trenutno su u radionici u Rajlovcu u toku ispitivanja elektromotornog voza i vrše se carinske procedure, nakon čega će uslediti i sertifikovanje. Voz je namenjen za regionalni - međugradski saobraćaj, a naši putnici će zasluženo dobiti vožnju vozom urađenom po evropskim standradima u idućih 30 godina - istakao je načelnik službe za informisanje Fikret Mršo.
Po završetku svih predviđenih ispitivanja voz će se naći u redovnom saobraćaju.
- Ovaj projekat je vredan 5,3 miliona evra i finasiran je iz Hrvatske banke za obnovu i razvoj. U njemu su participirale i bosanske firme poput Šinske industrije BiH sa svojim proizvodima, te firmi TOK iz Kalesije i Bratstvo iz Travnika - rekao je Mršo.
Vozovi ŽFBH trenutno saobraćaju na relacijama Sarajevo-Ploče-Sarajevo, Sarajevo-Zagreb-Sarajevo, Sarajevo-Budimpešta-Sarajevo i Sarajevo-Beograd-Sarajevo, a na nedavno održanoj FTE konferenciji predloženo je da ove relacije ostanu i redu vožnje za 2010/2011. godinu.
Kada su u pitanju Talgo vozovi, kazao je Mršo, počela je isporuka prve garniture, a isporuka ostalih garnitura će teći po utvrđenoj dinamici u 2010. i 2011. godini.