Žitelji Kule nemaju sreće sa Ulicom Josipa Kramera, koja je od moderno uređenog prostora postala mesto za popravne ispite izvođača radova, pa će uskoro i treći put biti zatvorena za saobraćaj. Potpuno rekonstruisana Kramerova ulica predata je gradu u decembru 2016. kao atraktivna pešačka zona, ali Kuljani sada zahtevaju da ona bude manje lepa, a više funkcionalna. Mnogi žale za kaldrmom, čuvarom tradicije u Kramerovoj, ističući da je kamenje u starom kolovozu bilo stabilno, za razliku od behaton kocaka, koje su posle samo nekoliko meseci počele da iskaču iz ležišta.
U Kramerovoj, koja je, prema rečima predstavnika opštine, kvarila sliku centra grada ruiniranom infrastrukturom, zamenjene su kanalizacione i vodovodne cevi i napravljeno je šetalište sa klupama i kandelabrima, a na kolovozu je zabranjen teretni saobraćaj i brzina vozila ograničena na 30 kilometara na sat. U uređenje ove ulice uloženo je oko 60 miliona dinara iz opštinskog budžeta i samodoprinosa mesnih zajednica Gornji i Donji grad. Izvođač radova bila je Teraks niskogradnja iz Subotice.
Predsednik SO Kula Velibor Milojičić rekao je da se za Kramerovu verovalo kako u narednih 50 godina u njoj neće biti potrebni nikakvi radovi. Međutim, već posle pet meseci od svečanog puštanja u promet, izvođač je vraćen da otkloni nedostatke na kolovozu. U proleće i leto 2017. izvađene su i ponovo presložene behaton kocke. Učinilo se da problema više neće biti, ali su kocke jesenas opet počele da se podižu. Zato je predsednik opštine Perica Videkanjić ponovo sazvao sastanak sa predstavnicima nadzornog organa, izvođača radova i proizvođača materijala.
- Inženjeri i majstori iz Teraksa, koji su uradili mnogo ovakvih projekata, kažu da nigde nisu imali slučaj kao u Kramerovoj. Oni su zatražili ekspertizu od stručnjaka iz Slovenije i Nemačke, koji će duž ulice napraviti šest probnih bušotina, kako bi proverili da li behaton kocke „isplivavaju" usled podzemnih voda - izneo je Videkanjić.
Razmotriće se i da li je potreban nov drenažni sistem u Kramerovoj, s obzirom na to, da je voda posle padavina počela da se zadržava na trotoaru. Treća rekonstrukcija ulice trebalo bi da se obavi na proleće. Predviđeno je da se behaton ne uklanja sa trotoara, a na kolovozu će, ako bude moralo, kocke biti zamenjene asfaltom.