Svoj proizvodni program Vlasenički Alpro je predstavio na najvećem evropskom sajmu industrijskih tehnologija koji je krajem aprila održan u Hanoveru.
Šef marketinga Dejan Todorović izjavio je da je u Hanoveru preduzeće prvi put predstavilo svoje proizvodne kapacitete i mogućnosti, kao i mogućnosti primene proizvoda ove firme u automobilskoj industriji, proizvodnji mernih uređaja, kancelarijskog nameštaja i pregrada, konstrukcija i potkonstrukcija.
Todorović ističe da je štand vlaseničkog preduzeća u Hanoveru bio veoma posećen.
Slika 1. Štand na sajmu u Hanoveru
- U narednom periodu predstoji nam realizacija sajma, a to podrazumeva konkretne ponude i narudžbine od firmi sa kojima smo uspeli da uspostavimo poslovni kontakt. Pretežno su to firme iz zemalja EU - Nemačke, Francuske, Holandije i Italije. Sada očekujemo realizaciju konkretnih poslovnih projekata sa partnerima koje smo kontaktirali - rekao je Todorović.
Slika 2. Dejan Todorović, šef marketinga
Vlasenički Alpro, koji posluje u okviru grčke industrijske grupacije Alumil, u prvom kvartalu ove godine ostvario je dobre poslovne rezultate, kako u fizičkom obimu proizvodnje, tako i u prodaji i plasmanu proizvoda, gde se beleži blagi rast, izjavio je direktor ovog preduzeća Vladan Nastić.
On kaže da su prošlu poslovnu godinu, koja je bila veoma izazovna i turbulentna, u vlaseničkom Alpru obeležile tranzicione promene, promene menadžmenta i reorganizacija poslovanja, što se odrazilo na finansijske rezultate i uticalo da bude smanjen broj zaposlenih.
Nastić je objasnio da rezultati iz prvog kvartala ove godine ukazuju na to da je kriza poslovanja, koja je u Alpru obeležila 2016. godinu, prevaziđena i da će ova godina, prema svim naznakama, biti uspešna.
On je dodao da je u ovoj godini planirana modernizacija nekih pogona radi smanjenja troškova proizvodnje i skraćivanja rokova isporuke kupcima.
U ovoj godini planirana je i izgradnja novog pogona za površinsku zaštitu profila sa najsavremenijom opremom za taj tehnološki postupak, te opremanje dela pogona za doradu na profilima.
- Očekuje nas uvođenje novih proizvoda u proizvodnju i ponudu. Cilj je povećanje obima i promena strukture proizvodnje, a težište će biti na proizvodima koji su profitabilniji i koji treba da obezbede bolji poslovni rezultat za preduzeće - rekao je Nastić.
Alpro je jedna od vodećih kompanija u regionu u proizvodnji aluminijumskih arhitektonskih profila. Kupci profila su brojni partneri u BiH i državama regiona, pre svega Srbiji, Hrvatskoj i Crnoj Gori, a deo proizvodnje Alpro plasira i za potrebe grupacije Alumil.