Tokom ove godine u saobraćaj bi trebalo da budu puštena 122 kilometra auto-puteva. U Koridorima Srbije planiraju da 2017. preseku vrpcu na čak sedam deonica i da stave tačku na izgradnju oba kraka Koridora 10. Od neimara se očekuje i da na Koridoru 11 asfaltiraju 26,2 kilometra na deonici od Obrenovca do Uba, kao i da spoje potez od Lajkovca do Ljiga u dužini od 24 kilometra.
Na južnom kraku Koridora 10 preostalo im je još 26,3 kilometra od Grdelice do Vladičinog Hana i osam kilometara od Srpske Kuće do Levosoja. Trasa kroz Grdeličku klisuru sastoji se iz čak šest delova, na kojima je angažovano pet kompanija, a očekivani završetak radova je poslednji dan maja. Na deonici Srpska Kuća-Levosoje izvođači su ZP MBA-Ratko Mitrović niskogradnja i Srbijaauto-put. Rokovi su ovde više puta pomerani, a iako su "Koridori" optimistično uvrstili ovu deonicu na spisak kilometara koje će u narednim mesecima završiti, nije izvesno da će izvođači uspeti da okončaju radove.
- Na istočnom kraku će se raditi 12,3 kilometra na potezu od tunela „Bancarevo" do Crvene Reke, a očekuje se i završetak 16,6 kilometara od Staničenja do Pirota - navode u Koridorima Srbije. - U prvoj polovini godine trebalo bi da se asfaltira i obilaznica oko Dimitrovgrada.
Grčki Aktor je čak treći izvođač na ovoj deonici. „Obračun“ sa 8,67 kilometara započela je još 2010. godine Alpina, koja je bankrotirala tri godine kasnije, a potom je nastavio bugarski Trejs, koji je izbačen „iz igre" zbog nepoštovanja rokova. Deo ispred obilaznice, odnosno put od Pirota do Dimitrovgrada, završen je, ali još nije pušten u saobraćaj jer se čeka završetak obilaznice, da bi vozači mogli auto-putem da stignu do bugarske granice.
I na Koridoru 11 bi trebalo da se okončaju radovi na deonici Obrenova -Ub dužine 26,2 kilometra, sa 14 mostova i jednom saobraćajnom petljom kod Uba, koju gradi kineska kompanija Šandong, kao i 24 kilometra od Lajkovca do Ljiga.
Ugovor o izgradnji ovih deonica na auto-putu Beograd-Južni Jadran, u vrednosti 333,7 miliona dolara, potpisan je 10. maja 2013. godine sa kineskom kompanijom, a radovi se finansiraju iz kredita kineske Eksim banke.
Inače, od ukupno 12 tunela na Koridorima, svi su probijeni. Kako navode u Koridorima Srbije, projektovana su 234 mosta, a do sada ih je završeno 207. U toku je izgradnja preostalih, a tokom ove godine biće završeno 27 mostova.
Tokom 2017. godine, na osnovu potpisanih ugovora, očekuje se početak radova na deonicama Surčin-Obrenovac dužine 17,6 kilometara, najavljuju u Ministarstvu građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture. - U planu je i izgradnja deonice od mosta preko reke Save kod Ostružnice do Bubanj potoka u dužini od 19,5 kilometara, na obilaznici oko Beograda. Do tunela „Straževica" trebalo bi da se izgradi levi poluprofil, odnosno tri trake auto-puta, a posle tunela će do Bubanj potoka biti izgrađeno još 9,6 kilometara u šest traka.