Rekonstrukcija Ulice vojvode Milenka na Savskom vencu izvodi se u dve faze, a trenutno se obavljaju radovi od Kneza Miloša do Sarajevske.
Rekonstrukcija u ovom delu biće završena do kraja ove sedmice, a radove su obišli gradski menadžer Goran Vesić, član Gradskog veća Dragomir Petronijević, sekretar za saobraćaj Dušan Rafailović i direktor Beograd-puta Ivan Tejić.
Sledeća faza počeće odmah posle završetka prve i obuhvata deonicu od Kneza Miloša do Resavske.
- Grad Beograd će u u ovoj godini samo u obnovu puteva i ulica na Savskom vencu uložiti oko 720 miliona dinara. Od tog dela će najveći deo sredstava otići na rekonstrukciju oko stanice Prokop, koja će omogućiti pristup sa njene gornje strane, to jest Bulevara kneza Aleksandra Karađorđevića, što je takođe preduslov da ta stanica počne da funkcioniše kako je i predviđeno - ukazao je Vesić.
www.pixabay.com
On je najavio da će u julu na Savskom vencu početi i rekonstrukcija Ulice Ljutice Bogdana, koja je u veoma lošem stanju i da će se nastaviti radovi po fazama u Bulevaru vojvode Mišića.
- Ovo je nastavak rekonstrukcije gradskih ulica, koje su u veoma lošem stanju. Pokušavamo da, u skladu sa gradskim budžetom, uradimo što više na njihovoj obnovi. Prosečan vek ulica u Beogradu je oko 40 godina, dok bi trebalo da se obnavljaju posle 20 godina. Zbog toga nam i obična kiša pravi problem, zbog toga i radimo na strateškom rešavanju ovog problema, kao što je slučaj i sa dotrajalim fasadama - ukazao je gradski menadžer.
Petronijević je istakao da je ovo samo deo kampanje koja će obuhvatiti rekonstrukciju većeg dela gradskih ulica, posebno centralnih, jer nisu sređivane i 40 godina.
- Plan je da se u narednih osam godina sredi kompletan centar Beograda, ali će se nastaviti i sa dovođenjem vode, kanalizacije, asfalta i gradskog prevoza u sve delove prestonice gde sada nedostaje - najavio je Petronijević.
On je najavio da će gradska vlast sledeće godine raspisati tender za izgradnju velike podzemne garaže u Kneza Miloša, sa oko 600 parking-mesta, što je, kako je istakao, tri puta više nego što je sada slučaj.
- Posle njene izgradnje biće obezbeđene po tri trake, trotoari i staza za bicikle, dok će svi parkirani automobili biti ispod zemlje, po principu kako se to radi u Barseloni ili Madridu. I što je najbitnije, jedna od saobraćajnih žila kucavica više neće imati zakrčenja u saobraćaju - naveo je Petronijević.