Radovi na deonici od Grabovnice do Grdelice, u dužini od 5,6 kilometara su završeni. Radnici grčke kompanije „Terna“ su obavili posao mesec i po dana ranije, jer je ugovorom predviđeno da oni budu okončani do 31. maja. Radove je finansirala „Svetska banka“.
Sektor Jug Koridora 10 od Grabovnice do Levosoja prostire se na 74,2 kilometra, što, zajedno sa ranije započetom i završenom deonicom od Levosoja do Preševa, čini ukupno 95,7 kilometara auto-puta.
www.pixabay.com
Do sada je asfaltirano 61,6 kilometara puta, dok su u toku radovi na još 34,1 kilometru. Svi majstori imaju još tačno godinu da završe radove. Prema najavama iz „Koridora Srbije“ planirani tempo trebalo bi da se ispoštuje.
- U toku su radovi na deonici Grdelica-Caričina dolina, u dužini od 11,95 kilometara. Očekuje se probijanje tunela „Predejane“ – objašnjavaju u „Koridorima“. - Radovi su podeljeni u tri lota, a finansiraju se iz kredita „Evropske investicione banke“ (EIB). Trasu i mostove Gornje polje do tunela „Predejane“ gradi „JV Azvi SA & Taddei SpA“. Na Lotu 2 od tunela „Predejane“ do Caričine doline rade dve bugarske kompanije, „JV Trace group hold plc“ i „Mostovik llc“.
U toku su i radovi na deonici Caričina dolina-Vladičin Han, dužine 14,33 kilometra, koji se finansiraju iz kredita EIB. To će biti poslednja etapa izgradnje južnog kraka, a očekivani rok za završetak radova je 9. april 2017. godine.
Preostalih osam kilometara koji će spojiti Srpsku Kuću i Levosoje trebalo bi da bude završeno do kraja decembra.
Asfaltirali 61,6 kilometara
Asfalt je do sada postavljen na 61,6 kilometara, a okončani su radovi na deonicama od Vladičinog Hana do Donjeg Neradovca, od Donjeg Neradovca do Srpske Kuće, kao i od Levosoja do Preševa.
Deonica od Vladičinog Hana do Donjeg Neradovca u dužini od 26,3 kilometra otvorena je za saobraćaj u novembru prošle godine. Izgrađena su 24 mosta, šest nadvožnjaka, i petlja „Vranje“, kao i novi alternativni nekomercijalni put koji je paralelan auto-putu u dužini od 19,5 kilometara.