Ni nakon 11 godina od početka radova, izgradnja deonice koja povezuje Kragujevac sa auto-putem, nije završena. „Savez sindikata“ iz Kragujevca izrazio je zabrinutost kako će nezavršena infrastruktura uticati i na potencijalne investitore kada četvrti grad u Srbiji još uvek nema dobru povezanost sa glavnim auto-putem.
Da li je Kragujevac povezan sa auto-putem odlučuje zapravo da li je Kragujevac provincija ili ne kažu iz „Saveza samostalnih sindikata“. Put od 19 kilometara skoro je završen, ima četiri prekida a vozila se preusmeravaju na jedinu traku koja je u funkciji.
Ilustracija (www.pixabay.com)
- Put se gradi više od deset godina. To je nešto što svakog investitora može da obeshrabri i da vidi da je Vlada nepouzdana i da se ne drži ugovora koji postigne sa investitorima. Ako pogledate okolinu Beograda ka Vojvodini možete videti mala mesta koja imaju izvanrednu infrastrukturu i tamo je normalno da dolaze investitori – isiče Jugoslav Ristić, predsednik „Saveza samostalnih sindikata Kragujevca“.
Izgradnja je obustavljena jer trenutno nema ni jednog radnika na pravcu Kragujevac-Batočina.
- To je žila kucavica za grad Kragujevac i zbog „Fijata“ i zbog drugih investicija i mi jedva čekamo kada će autoput biti završen i pušten u rad. Problemi su nastali na teritoriji koja ne pripada teritoriji grada Kragujevca ali naravno da smo mi apsolutno zainteresovani da se taj problem reši i gradonačelnik grada Kragujevca je u stalnim kontaktima sa resornim Ministarstvima. Dobili smo obećanje da će i taj problem uskoro biti rešen – ukazuje Predrag Džajević, član Gradskog veća za investicije, Kragujevac.
Još 2008. godine kada je potpisan ugovor između „Fijata“ i Republike Srbije jedan od uslova je bio i taj da se izgradi ova deonica kako bi se olakšao promet vozila.
Iz Ministarstva građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture ni nakon 10 dana nismo dobili odgovore na pitanja zbog čega su obustavljeni radovi i kada će biti završena glavna deonica koja povezuje Kragujevac i auto-put. „Savez sindikata“ se pita do kada će četvrti grad po veličini u Srbiji ostati na margini razvoja jer nezavršena infrastruktura i nepovezanost puteva može da odvrati potencijalne investitora od toga da ulože u kragujevačke fabrike.