Kompanija Zaha Hadid Architects objavila je slike svog najnovijeg projekta - skulpturalni bilbord nazvan po svojoj lokaciji u Kensingtonu u Londonu. Ovaj projekat koji je nastao u saradnji pokojne Zahe Hadid i partnera Patrika Schumachera, predstavlja prvi „ulazak“ firme u sferu oglašavanja.
Uvijeni revolucionarni bilbord (foto: JCDecaux)
Projektovan za reklamnog giganta JCDecaux, bilbord se sastoji od digitalnog ekrana ugrađenog u uvijenu dvostruku „traku“ od nerđajućeg čelika. Ekran je zapanjujuć - širok je 26 metara i visok šest metara, a zakrivljen tako da omogućava bolju vidljivost sa ulice.
Uvijeni revolucionarni bilbord (foto: JCDecaux)
Pešaci koji prolaze iza bilborda doživljavaju ga kao deo javne umetnosti. Osvetljen je tako da omogućava da budu ostvetljena i okolina, tačnije staza koja tu prolazi.
Uvijeni revolucionarni bilbord (foto: JCDecaux)
„Ova isprepletena „traka“ ima dvostruku ulogu - tu je kao skulptura ali i kao promotivni medij i izražava dinamičnost kretanja pešaka i vozila koji se susreću na ovoj važnoj Londonskoj raskrsnici", objašnjava Melodie Leung, viša saradnica u ZHA. „Traka od nerđajućeg čelika se uvija i okružuje ekran, stvarajući različite siluete u zavisnosti od mesta posmatranja."
Uvijeni revolucionarni bilbord (foto: JCDecaux)