Infrastruktura koja prati autoputeve nas obično podseća na sivilo betona - ali je Melburn pretvorio standardnu trasu autoputa u novu i nezaboravnu umetničku formu. Nazvan Krejgburn obilaznica (Craigieburn Bypass), umetnička autoput skulptura je projektovana od strane arhitektonskog biroa Tonik Zulaikha Greer u saradnji sa pejzažnim biroom Taylor Cullity Lethlean i umetnikom Robertom Ovenom.
Nagrađivani projekat se sastoji od tri dugačka skulpturalna zida koji služe kao zaštita od buke i koji su isprekidani sa pešačkim mostom i lukom od korten čelika koji se pruža preko autoputa i stvara veliku vizuelnu kapiju u severnom Melburnu.
Projektovani tako da se najbolje doživljavaju na brzinama od 110 kilometara na sat, specifični zvučni zidovi koriste ponavljajuće elemente, kontrasne boje i talasaste oblike radi stvaranja osećaja dinamičkog kretanja.
Tri različita stila zvučnih zidova je stvoreno kako bi evocirale različite reakcije na pejzaž. Iznad, nadvišeni pešački prelaz, koji je dramatičan u formi i oblozi od korten čelika, služi i kao kapija koja uokvriuje prve poglede na Melburn u daljini.
Prvi set skulpturalnih barijera za zaštitu od buke se sastoji od talasa presvučenog u corten čelik oblikovan u jednostavne konkavne i konveksne nabore. Boje u nijansama rđe podsećaju na zemljano okruženje i prožumaju toplotu u pejzaž autoputa.
U kontrastu sa prvim, drugi set barijera zamenjuje crvene nijanse sa nizom ponavljajućih plavih lopatica postavljenih ispred dugačkog providnog, ivično osvetljenog akrilnog zida koji je ispeskiran sa digitalnim uzorkom.
Završni i treći set zidova koristi gabione i bujno zasađene zemljane bedeme za više prirodni stil. Finalni projekat je postavljan u fazama, i konačno je završen krajem 2005. godine.