Petersen muzej automobila u Los Anđelesu odavno privlači pažnju ljudima: Prikazivanje kolekcije čuvene marke automobila Duesenberg (jedna od najcenjenijih auto-kuća iz 1920-ih i 1930-ih), koji su nekada pripadali Bilu Robinsonu, svakako pomaže u tome. Ali je u julu Los Anđeles Tajms izvestio da je muzej rešio da proda neke od klasičnih automobila iz svoje kolekcije, što je privuklo pažnju javnosti.
Prošlog meseca je novinar Njujork Tajmsa, Robert Sas otišao korak dalje, opisujući detaljno neke od automobila koje su prodati od strane muzeja Petersen. Radi zadržavanja muzeja, a usled nedovoljne posećenosti u poslednjih par godina, muzej je rešio da proda oko trećinu svoje kolekcije od 400 klasičnih automobila. Pored prodaje, uprava muzeja se odlučila i na renoviranje samog muzeja, i taj zadatak je pripao arhitektonskom birou Kohn Pedersen Fox, koji će igrati veliku ulogu u naporima muzeja da stvori veći priliv novca.
Muzej je angažovao biro da uradi projekat renoviranja koji će dodati novi izložbeni prostor i blistavu novu fasadu. Nova muzejska fasada dodaje rebrastu aluminijumsku mrežu na trenutnu fasadu zgrade, a karakteriše je niz tarka napravljenih od nerđajućeg čelika. Arhitekte su ovu fasadu objasnile rečima: „Postojeća zgrada je kao šasija bez školjke.“ Svakako jasna alegorija na samu funkciju muzeja.
Za neke će novi eksterijer, kao i nekoliko promena u unutrašnjosti - uključujući i povećani izložbeni prostor, biti još jedan aspekt zapanjujuće promene u pravcu ove institucije koja je osnovana 1994. godine. Očigledno je da se rukovodstvo muzeja nada da će ova promena biti prihvatljiva opštoj javnosti. Muzej se nada da će novi fokus na motocikle i francuske klasične automobile, zajedno sa novim izgledom, dovesti do povećane posete muzeja.