Big Dig (velika rupa), nezvanično je ime projekta izgradnje tunela u Bostonu koji je trebalo da izmesti auto-put 93 iz centra grada. Ukupna dužina ove saobraćajnice ispod Bostona iznosi 5,6km, a projekat je pratila i izgradnja tunela Ted Williams (veza auto-puta 90 sa aerodromom), most preko reke Charles i “zelena staza” Rose Kennedy Greenway na mestu nekadašnje trase auto-puta I-93.
Big Dig je bio najskuplji projekat auto-puteva u SAD. Još 1985. godine procenjeno je da će troškovi iznositi 2,8 milijardi tadašnjih dolara (što je vrednost od oko šest milijardi dolara 2006. godine), ali cena je prešla 8,08 milijardi dolara (14,6 po vrednosti iz 2006. godine).
U julu 2008. godine, Boston Globe je pisao da kamate iznose još 7 milijardi što će ukupnu cenu podići na 22 milijarde dolara a isplate zaostalih dugovanja potrajaće do 2038. godine.
Mnogi su pretpostavljali da se može desiti upravo tako nešto, a jedan kongresmen je čak pitao: zar nije jeftinije podići ceo grad umesto spustiti jedan auto-put? Pored cene, projekat su pratila i hapšenja i naplate od preko pola milijarde dolara zbog loše izvedenih radova.
Park Rose Kennedy Greenway, otvoren 2008. godine, dug je oko 2,4km i zapravo čini niz parkova i javnih površina u centru Bostona na mestu nekadašnjeg puta I-93. On je predstavljao završnu fazu projekta Big Dig. Međutim, park još nije završen iako su do 2001. godine zvaničnici najavljivali da će se to desiti 2005. godine. Planirana je i izgradnja objekata za kulturu na ovom potezu ali su ti radovi odloženi zbog krize i izrade urbanističke analize prostora.