Nadvožnjak kod Careve ćuprije jedini je saobraćajni infrastrukturni projekat čija gradnja počinje ove godine, i deo je Unutrašnjeg magistralnog poluprstena, ali i veza Banovog brda sa Bulevarom vojvode Mišića, preko Paštrovićeve ulice. Kad se podigne most preko Ade Ciganlije nadvožnjak će biti povezan sa njim, a time i Novim Beogradom.
Posao je poveren srpskom konzorcijumu „Ratko Mitrović“ – „Novkol“ – „Hidromet inžinjering“, a ugovor sa izvođačem biće potpisan za nekoliko dana. Prvi radovi počeće u julu mesecu, najavljuju u Direkciji za građevinsko zemljište i i zgradnju Beograda.
Radovi će trajati 475 dana, a nadvožnjak će se sastojati od 11 delova i isto toliko nosećih stubova. Vrednost radova je 2,1 milijarde dinara. Nadvožnjak će biti dugačak oko 660 metara, imaće po dve saobraćajne trake u oba smera, a važnost objekta vidi se iz najave da će on biti povezan sa novim mostom preko Ade Ciganlije, koji se uveliko gradi.
- Nadvožnjak će biti povezan sa petljom Radnička, koja treba da se izgradi, i sa koje će se moći pristupiti novom mostu preko Ade Ciganlije. Izvođača možemo da uvedemo u posao kad dobijemo odobrenje za izgradnju. Očekujemo da radovi počnu u julu - kaže Nenad Bajić, PR Direkcije za građevinsko zemljište i izgradnju.
U planu već dve godine
Plan o izgradnji nadvožnjaka kod Careve ćuprije postoji od septembra 2007. godine, ali je moralo da se sačeka usvajanje Plana detaljne regulacije za ovaj deo grada, rešenje imovinsko pravnih odnosa, a još predstoji odobrenje za radove, kažu u Direkciji za građevinsko zemljište.
Više čitajte na sajtu Blica.