INFONET-468X60-BANNER

BLANKO-970X250-BANNER

Premijer: Koridor 11 prioritet naredne godine

25.11.2011. | B92

Premijer Vlade Srbije Mirko Cvetković kaže da će sledeće godine izgradnja Koridora 11 biti prvi važan zadatak u oblasti infrastrukture za novoformiranu vladu. On je potvrdio da se razgovori o finansiranju ovog dela puta već odmakli.

"Za neke deonice su ugovori potpisani, a u toku su pregovori sa velikim finansijerima sa kojima treba da se zatvori finansijska konstrukcija za Koridor 11 i mislim da će on biti prvi zadatak naše nove vlade sledeće godine", rekao je Cvetković.

Cvetković je naglasio da će sledeća vlada imati zadatak da završi tu finansijsku konstrukciju. On je podsetio da je prioritet ove vlade bio da se završi Koridor 10, u svim pravcima, od severa do juga, kao i istočni deo do Bugarske, da je finansijska konstrukcija zaokružena, tako da više "nema potrebe da se bilo ko bavi tim putem".

"Mi već sada razmatramo šta je od infrastrukture značajno, da se obezbede sredstva i počnu radovi i to je upravo putni pravac Pojate-Kruševac-Čačak, koji treba da spoji Korodor 10 sa budućim Koridorom 11", kazao je Cvetković.

Početkom novembra, predsednik Srbije Boris Tadić obišao je radove na Koridoru 11 i tom prilikom izrazio očekivanje da će u narednih nekoliko godina biti završen autoput na Koridoru 11, od Beograda ka Čačku, a potom i do Pojata, kako bi se spojio sa Koridorom 10.

On je ocenio da je razvoj putne infrastrukture preduslov za ekonomski razvoj centralne Srbije.

Tadić je tada izjavio da će Koridor 11 povezivati Rumuniju, Srbiju i Crnu Goru sa Italijom i izrazio nadu da ce EU taj koridor priznati kao evropski. Predsednik Srbije rekao je i da će posle završetka radova na autoputu koji će povezivati Beograd i Preljinu, a potom i Čačak, oko 70% građana Srbije biti blizu autoputeva.

 

 

Komentari: 1

Ekonomista 29.11.2011 13.44.29

Što ste zapeli za put Pojate-Kruševac-Čačak? Dugačak je 115 km. Zašto se ne produži autoput od Kragujevca do Čačka? To bi bilo 56 km (Batočina-Kragujevac se ionako mora završiti zbog FIATA). Razlika od 50-tak km je deonica Čačak-Užice. Kasnije, kroz 20 god. možete da premrežavate Srbiju autoputevima, ali sada budite praktični. Put Beograd-Pojate-Kragujevac-Čačak-Užice će smanjiti opterećenje Ibarske magistrale i približiti FIAT Baru. A da ne pričam o putu Niš-Merdare. Ne zaboravite da će Crna i gora napraviti put 2085., a autoput luka Drač - Priština (Merdare) je mnogo izvesniji - 2015. Na kraju krajeva, Kosovo i Metohija je u Srbiji. Zar ne?

VESTI /iz kategorije/


REHAU-300X120-BANNER

ISTAKNUTE FIRME /iz kategorije/


Anketa

Kojom vrstom toplotne izolacije je izolovan vaš stan/kuća?
DARKO 15.04.2024.
Nadam se da će ulazak u tunel biti kroz par...
Nemanja 31.03.2024.
A coskovi kako se zidaju?
Miodrag 30.03.2024.
Kuću sam počeo da gradim na porodicnom iman...
Milan 30.03.2024.
Kad završe Ameri ovaj hotel nebi bilo loše ...
Dr 20.03.2024.
Najveća prednost betonskog crepa u odnosu n...

;