Kompanija ROCKWOOL nedavno je pokrenula novi mikrosajt "Zaslužujem ROCKWOOL dom" sa ciljem da zadovolji najnovije trendove u marketingu i privuče nove potencijalne kupce. Ovakve mikrosajtove kompanija je otvorila i u drugim zemljama regiona.
Kamena vuna (Foto: Rockwool)
Na ovom projektu rađeno je oko godinu dana, a stranice su uređene po principu "mobile first" jer je statistika pokazala da u našem regionu najveći broj pregleda dolazi sa mobilnih uređaja. Čak 80-90% pregleda stiže sa telefona i tableta, dok je u drugim zemljama u kojima ROCKWOOL posluje taj procenat znatno niži. Kompanija je zato prilagodila pristup potrebama lokalnih kupaca.
Iako se najbolji utisak stiče otvaranjem stranice zasluzujemrockwooldom.rs na mobilnom uređaju, ona je dostupna i potpuno funkcionalna i u desktop verziji.
ROCKWOOL se dizajnom potrudio da olakša korake koje potencijalni kupci treba da prođu kako bi stupili u kontakt sa distributerima ove kompanije, pa su stranice jednostavne, sadrže manje teksta, više informacija o prednostima kamene vune, kao i video sadržaja.
Ako imate projekat i želite da saznate šta vam je sve potrebno od izolacionih materijala, možete zatražiti informativnu ponudu. ROCKWOOL nastavlja da prati trendove i potrebe tržišta, kako bi vam pružio najbolje moguće proizvode i rešenja za izolaciju svih vrsta objekata.