INFONET-468X60-BANNER

BLANKO-970X250-BANNER

Rekonstrukcija Bulevara patrijarha Pavla jedan od najkompleksnijih infrastrukturnih projekata

03.12.2020. | Beoinfo

Jedan od najkompleksnijih projekata u Beogradu koji se trenutno realizuje jeste rekonstrukcija Bulevara patrijarha Pavla u Rakovici. Ovo je juče (02.12.2020) izjavio zamenik gradonačelnika Beograda Goran Vesić obišavši radove, i dodao da je u okviru rekonstrukcije ovog bulevara izmešteno korito Topčiderske reke.

Ilustracija (Foto: Pixabay.com)

- Bez toga nije bilo moguće realizovati projekat. Trenutno se radi potez od Ulice Pere Velimirovića u dužini od 1,8 kilometara, koji se završava skoro kod Košutnjaka. Počelo je izlivanje tramvajskih baštica koje će se nalaziti na sredini kolovoza, a sa svake strane biće po dve saobraćajne trake, što je dvostruko više u odnosu na trenutno stanje. Ovaj posao će biti završen do proleća naredne godine, kada će bulevar i biti na raspolaganju građanima. To će biti moderan bulevar sa biciklističkom stazom, kao i stazom za pešake - rekao je Vesić.

On je dodao da je u međuvremenu počelo projektovanje za narednu fazu radova, od Košutnjaka do Mosta na Adi.

- Odmah po završetku projektovanja biće raspisan tender za izgradnju, a Grad je obezbedio sredstva. Nadamo se da ćemo do proleća 2022. godine "spojiti" Most na Adi sa Bulevarom patrijarha Pavla. To znači da će ljudi koji prelaze Most na Adi i idu u Rakovicu moći da izbegnu "usko grlo" u pravcu Ulice Teodora Drajzera, jer će imati na raspolaganju četiri trake do Ulice Pere Velimirovića. Na taj način će građani Rakovice i Vidikovca imati mnogo bolju vezu sa Mostom na Adi. U međuvremenu, i Ulicu Pere Velimirovića širimo na četiri trake, što će biti slučaj i sa Borskom, Save Maškovića i Crnotravskom. Radi se petlja prema auto-putu i kada sve bude kompletirano, biće omogućeno da se od Mosta na Adi, preko Bulevara patrijarha Pavla, ulica Pere Velimirovića, Borske, Crnotravske i Save Maškovića stigne do auto-puta, vozeći sve vreme ulicama sa četiri trake. To je ravno izgradnji unutrašnje gradske obilaznice i mnogo će značiti građanima ovog dela Beograda, koji će za desetak minuta moći da stižu do Mosta na Adi ili auto-puta. Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda nastavlja da radi na projektu rekonstrukcije Ulice Pere Velimirovića prema Kapitol parku, kako bi se i građani Vidikovca u budućnosti služili ovim bulevarom i lako stizali do drugih delova grada. Ovo je zaista veliki projekat, iza kojeg Grad čvrsto stoji - istakao je zamenik gradonačelnika.

Prema Vesićevim rečima, Most na Adi će tako biti mnogo funkcionalniji jer je po završetku radova na izgradnji mosta moralo biti uloženo još dosta novca.

- Kada je Most na Adi napravljen, morali smo da radimo pristupnu saobraćajnicu prema Tošinom bunaru, na šta je potrošeno više od 25 miliona evra. Za "puštanje" tramvaja preko mosta izdvojeno je 20 miliona evra, a sada radimo ovu saobraćajnicu koja će koštati više od 50 miliona evra. Potom treba graditi tunel kroz Topčider koji će koštati oko 100 miliona evra, što znači da treba uložiti dodatnih 250 miliona evra da bi Most na Adi bio u punoj funkciji. To je jedini način da ljudi iz Rakovice, sa Vidikovca i gornjeg dela Čukarice, koji do sada nisu imali puno koristi od ovog mosta, mogu da počnu da ga koriste na pravi način - rekao je Vesić, istakavši da je to način kako se grad menja i postaje bolji za sve njegove stanovnike.

On je podsetio da se grade četiri potpuno nove trake i da saobraćaj tokom gradnje neće biti zaustavljen.

 

Komentari: 0

VESTI /iz kategorije/


Anketa

Koja vrsta pokrivke se nalazi na krovu vašeg objekta?
DARKO 15.04.2024.
Nadam se da će ulazak u tunel biti kroz par...
Nemanja 31.03.2024.
A coskovi kako se zidaju?
Miodrag 30.03.2024.
Kuću sam počeo da gradim na porodicnom iman...
Milan 30.03.2024.
Kad završe Ameri ovaj hotel nebi bilo loše ...
Dr 20.03.2024.
Najveća prednost betonskog crepa u odnosu n...

;