Gradska uprava za urbanizam i građevinske poslove Novog Sada stavila je na javni uvid nacrt odluke o izmenama i dopunama plana generalne regulacije prostora lokaliteta Stadiona Karađorđe sa neposrednim okruženjem. Planom je predviđena gradnja novog stadiona kapaciteta do 17.500 gledalaca, ali i uređenje okoline i gradnja atraktivnog poslovnog prostora - kule na 15 spratova.
Budući izgled stadiona "Karađorđe" (Foto: FK Vojvodina)
Stadion Karađorđe će biti građen u skladu sa zahtevima i pravilima UEFA i uz uvažavanje opštih preporuka FIFA. Cilj izgradnje novog stadiona je, kako se u planu navodi je podizanje kompletne stadionske infrastrukture i kapaciteta na nivo za odigravanje međunarodnih takmičarskih utakmica (četvrta kategorija objekata na osnovu kriterijuma UEFA).
Kapacitet novog stadiona je u rasponu od 16.000 i 17.500 gledalaca, sa svim potrebnim sadržajima i funkcijama u skladu sa propisima i standardima koji su utvrđeni za odgovarajuću kategoriju sportskog objekta.
Kompleks stadiona predstavlja funkcionalnu celinu na građevinskoj parceli na kojoj se planiraju izgradnja novog stadiona, poluukopana garaža uz južnu tribinu a prema Bulevaru oslobođenja, i pristupne komunikacije. Objekti su javne namene i međusobno su povezani pasarelama, a deli ih saobraćajnica – pristupna ulica koja povezuje Ulicu Dimtrija Tucovića i Bulevar oslobođenja. Ova ulica je u jednom delu javna saobraćajna površina, a u drugom delu prelazi preko parcele kompleksa stadiona, kao interna saobraćajnica u okviru kompleksa, ali javnog karaktera.
Pored saobraćajnice uz južnu tribinu, planira se i severna saobraćajnica na parceli kompleksa stadiona, koja omogućava ulaze/izlaze na severnoj strani objekta. Saobraćajne površine u okruženju planiraju se u funkciji pešačkog, biciklističkog i kolskog saobraćaja, pristupa Stadionu Karađorđe, kao i prilaza objektu u nameni opštegradskog centra.
Na stadionu, koji ima otvoren, natkriven i zatvoren deo, planiraju se sportski teren, gledališni prostor – tribine za publiku sa punktovima za izdavanje hrane i pića i toaletima, garaža za smeštaj vozila koja je u delu izdvojena za sportiste i VIP goste, prostori za sportiste (svlačionice sa tuševima, bazeni za relaksaciju, teretana, prostor za zagrevanje), prostori za sudije, delegate, ugostiteljski punktovi, sanitarne prostorije, prostorije za prvu pomoć (medicinski centar), prostor za policiju, vatrogasce, sigurnosne službe, magacini za održavanje terena i sl. Maksimalna spratnost objekta stadiona se kreće od Po+P+1 na istočnom delu objekta do Po+P+6 na zapadnom delu.
Garaža uz Bulevar oslobođenja planira se kao poluukopana, sa suterenom. Sa krova garaže se putem rampi i pešačkih mostova – pasarela pristupa platou stadiona.