Srbija je jedna od osam zemalja istočne i jugoistočne Evrope u kojima će u martu 2010. brend "Junkers" biti promenjen u brend "Bosch grejna tehnika", najavljeno je pred više od 400 zvanica na svečanoj konvenciji koja je održana u "Madlenianumu" u Zemunu, saopštio je "Bosch".
"Bosch grejna tehnika" namerava da iskoristi promenu naziva kako bi dodatno proširila ponudu energetski efikasnih proizvoda za grejanje i pripremu tople vode.
- To nam omogućava da ponudimo kupcima i partnerima širu i atraktivniju paletu najmodernijih proizvoda grejne tehnike "Bosch" - rekao je Klaus Huttelmaier, član Upravnog odbora Odeljenja grejne tehnike "Bosch".
- "Junkers" je pojam inteligentnih rešenja i vrhunske podrške. Sada će inovativna snaga i tržišna prisutnost firme "Bosch" postati još uočljiviji.
Planirano uvođenje novih proizvoda obuhvata sisteme koji koriste obnovljive izvore energije ili kombinuju nekoliko različitih izvora energije. U skladu s time, proizvodne inovacije će biti u sledećim godinama usmerene u pravcu solarnih sistema i toplotnih pumpi, navodi se u saopštenju.
"Bosch grejna tehnika" je ponuđač energetski efikasnih sistema za grejanje i klimatizaciju i komfor tople vode.
- Očekujemo da će promena imena omogućiti delotvorniji nastup na tržištu i ostvariti veliki rasta - rekla je direktorka kompanije "Bosch" u Srbiji Jovanka Jovanović.
- Imamo drugo mesto na srpskom tržištu opreme za grejanje i pripremu tople vode zahvaljujući jedinstvenom kontaktu sa našim klijentima i vrhunskom kvalitetu uređaja. Sigurni smo da će snažno ime "Bosch" doneti višestruki benefit svim našim partnerima.