"Vojvođansko P", tačnije projekat brze saobraćajnice Novi Sad-Zrenjanin i Zrenjanin-Borča, nedavno je stopiran na nivou Pokrajine, koja je od njega i potpuno odustala kada je Vlada Srbije obavestila da ima drugačije planove za ovu saobraćajnicu. Međutim, ti planovi su da ova saobraćajnica ipak bude auto-put, te će morati da se izradi potpuno nova projektna dokumentacija i reše druga pitanja (poput imovinskih problema).
Ilustracija (www.pixabay.com)
U Ministarstvu saobraćaja kažu za 021 da je dolazak "LingLong Tire" početak najveće grinfild investicije u Republici Srbiji, ali se očekuje dolazak i drugih ranije najavljenih investicija u Zrenjaninu, srednjem, severnom i istočnom Banatu.
- Povezivanje Zrenjanina auto-putem sa Novim Sadom i Beogradom obezbediće brži i bezbedniji saobraćaj između ova tri grada, brže i bezbednije povezivanje celog severnog, istočnog i srednjeg Banata sa Beogradom i administrativnim centrom Vojvodine. Trenutno, realizacija projekta je u fazi izrade projektnog zadatka, što podrazumeva i izbor optimalne varijante trase auto-puta, naručito za pravac Beograd-Zrenjanin i definisanje projektnog zadatka za izradu plana područja posebne namene. Nakon toga će se krenuti u izradu projektno-tehničke dokumentacije", preciziraju za 021 u Ministarstvu saobraćaja detalje ovog projekta.
Na pitanje 021 kada se planiraju radovi, nadležni dodaju da će se to znati po izradi projekta, te da trenutno ne postoje procene.