Početkom decembra, pre tačno 10 godina, svečano su otpočeli radovi na izgradnji mosta preko Ade Ciganlije, danas najvećeg gradskog mosta na Savi. Na deseti rođendan otvaranja gradilišta ovog mosta, teče i poslednja faza na njegovoj izgradnji. Na proleće ove godine započeti su radovi na završetku preostalih prilaznih konstrukcija na Radničkoj petlji, kao i na opremanju šinskog koridora na mostu i postavljanju tramvajskih šina. Vrednost radova je oko 2 milijarde dinara, što ovaj projekat čini i najvećom gradskom investicijom u infrastrukturu u ovoj godini
Ukupni radovi obuhvataju postavljanje tramvajske pruge, dužine oko 2700 metara, preko Mosta na Adi i severnih i južnih petlji, sa uklapanjem u postojeću prugu sa obe strane reke. Dobar deo radova je završen do sada, a sa završenom izradom betonske podloge počelo je postavljanje i zavarivanje prvih metara šina. Uz ispitivanje varova kao i postavljanje propratnih elemenata gornjeg stroja, do sada je na novobeogradskoj strani zavareno oko 850 metara šina, od čega je oko 600 metara u završnoj faza betoniranja. Sa čukaričke strane je istovremeno zavareno oko 130 metara šina. Stubovi kontaktne mreže i vod za kontaktno pojačanje su postavljeni na skoro celoj trasi. Trenutno se vrši postavljanje kontaktne mreže, kontaktnih provodnika i uređeja za automatsko zatezanje sajli na stubovima.
Na čukarickoj strani postoje značajniji građevninski radovi na izgradnji nedostajućih prilaznih rampi i rekonstrukciji tramvajskog mosta preko Topčiderke. Posle uklanjanja glavne konstrukcije mosta, uklanjaju se delovi obalnih stubova, krila i parapeta i vrši se priprema za izradu nove mostovske konstrukcije i obalnih stubova. U međuvremenu završeni su radovi na dva ključna potporna zida kod Hipodroma, koji obezbeđuju povezivanje trase sa Mosta na Adi sa mostom preko Topčiderske reke i konstrukcijom na terenu u smeru prema Banovom brdu. Kod nadvožnjaka iznad železničke pruge i Bulevara vojvode Mišića izvedeni su šipovi, temelji i stubovi i postavljena je skela radi izgradnje nove konstrukcije nadvožnjaka za vezu prema Rakovici. Jedan od najvažnijih elemenata nove tramvajske pruge je i nova ispravljačka stanica „Novi Beograd 4”, a na trasi su planirana i dva stajališta - „Blok 42" i „Petlja Radnička". Projektom je predviđeno njihovo opremanje liftovima, nadstrešnicama i ostalim mobilijarom.
Sredstva za ovu investiciju obezbeđena su iz budžeta Grada, a investiciju realizuje Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda. Rok za završetak je jun naredne godine, a radove izvodi srpsko-francuski konzorcijum Energoprojekt niskogradnja i Colas rail.