Gradski menadžer Goran Vesić obišao je lokaciju na kojoj su u toku radovi na asfaltiranju pristupnih puteva Mostu na Adi i istakao da se na Novom Beogradu rađa novi bulevar, koji će omogućiti da se od Tošinog bunara do Čukarice, tačnije do Požeške ulice, stigne za desetak minuta.
- Dužina ovog bulevara je oko 2,5 kilometara, od čega je oko 1,5 kilometara na zemlji, dok su mostovske konstrukcije duge kilometar, što dovoljno govori o složenosti i ozbiljnosti posla koji će biti urađen. Postoje četiri raskrsnice, nekoliko ulaza i izlaza, a urađena je kompletna kanalizacija, kablovska mreža i vodovod - naglasio je Vesić.
Prema njegovim rečima, ovaj bulevar je logičan završetak izgradnje Mosta na Adi, jer će tek izgradnjom ovog bulevara taj most sa novobeogradske strane biti u potpunosti završen. Vrednost radova, navodi Vesić, iznosi 13,5 miliona evra, a novac je obezbeđen kreditom od Evropske investicione banke.
- Čeka nas posao sa druge strane mosta, prema Rakovici, gde takođe postoji projekat jedne ovakve saobraćajnice, koja će ići preko Ulice patrijarha Pavla sve do opštine Rakovica. Trenutno rešavamo imovinsko-pravne odnose, a nadamo se da bismo sledeće godine mogli da razmišljamo o kompletnom završetku svih radova vezanih za Most na Adi – precizirao je gradski menadžer.
Vesić je potvrdio da će radovi biti završeni do kraja juna i da će već tada građani moći da koriste ovu saobraćajnicu.
- Želim da pozovem Beograđane, a naročito Novobeograđane, da u narednih desetak dana daju predloge za ime ove ulice. Ovde će se u budućnosti sigurno još graditi u okolini, a ulica još uvek nema ime i mislim da je ovo prilika da čujemo lepe i korisne predloge za ime bulevara. Na sednici Skupštine grada, koja će biti održana između 15. i 20. juna, ime bulevara bi moglo da bude usvojeno. Mi kao Grad Beograd nismo želeli da sami odlučujemo o tome, već da čujemo mišljenje građana, koje će moći da iskažu na našem Tviter nalogu, mejlu i „Beokom servisu” - otkrio je Vesić.
Gradski menadžer je zahvalio Direkciji za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda, koja posao radi zajedno sa španskom kompanijom Rubau.
- Trebalo je da radovi budu završeni u maju, ali je došlo do pomeranja rokova jer su prilikom otkopavanja pronađeni ostaci starog aerodroma. Na mestu gde se sada nalazimo, 1927. godine bio je izgrađen civilni aerodrom. Pronađeni su delovi piste, hangara, skladišta, što je sve usporilo radove i dovelo do kašnjenja - zaključio je Vesić.