Arhitekta Kristijan Tonko je nedavno završio projekat umetničkog studija u Bregencu, Austrija, koji sam prikladno izgleda kao umetničko delo.
Skulpturala zgrada je projektovana da maksimizuje prirodno svetlo, i ona se penje duž brdo pod oštrim uglom kako bi zarobila obilate količine prirodne svetlosti kroz zakrivljeno zastakljenje. Struktura od 23 metara kvadratnih je obložena sa tretiranim čeličnim panelima i velikim staklenim zidovima koji evociraju polu-industrijski karakter.
Zastakljeni krajni zidovi studija pružaju biderekcionalne poglede: jugoistočni prozor gleda ka travnatom brdu, dok severozapadni prozor nadgleda grad ispod. Klijent može da prilagodi količinu dnevne svetlosti u studiju razmeštanjem spoljašnjih elemenata za zasenčenje. Pravougaoni metalni ram štrči van severozapadne fasade i pruža prostor gde investitor može da okači svoje bronzane skulpture.
Zgrada je podeljena na dva nivoa koji su spojeni stepeništem. Niži nivo, koji konzolno viri preko padine brda, se sastoji od glavnog radnog prostora i to je mesto gde umetnik može da završava svoja platna i skulpture srednje veličine. Manji, gornji nivo je drugi radni prostor.
Enterijer je nastavak polu-industrijskog karaktera eksterijera i uglavnom je napravljen od natur betona, čelika i netretirane hrastovine. Ugaoni oblik studija je delimično dobijen zbog ograničenja parcele i potrebe za što manjim uznemiravnjem okoline, ali je takođe crpeo inspiraciju iz antičkoh otpičkog uređaja - camera lucida.