2006. godina
Ideja – prvi besplatni građevinski magazin kod nas. Da, časopis posvećen građevinarstvu koji se besplatno distribuira preduzećima i pojedincima koji su profesionalno vezani za građevinarstvo. Ideja, naravno, nije originalna, slični specijalizovani časopisi postoje u nekim drugim zemljama. U Srbiji ne.
Imamo volju, iskustvo, znanje, sposobnost. Ali finansirati štampu, poštarinu, dodatne plate, ostale troškove... Finansije zavise isključivo od oglašivača. Odziv oglašivača, koliki, u kom vremenskom periodu?
2007. godina
Januar. Koncepcija usaglašena. Krećemo. Kontaktiramo potencijalne komitente...
- Neverica: Šta, i vi ćete, kao, da to besplatno šaljete firmama?
- Ocena: Ma, sve što je besplatno ne valja.
- Iskustvo: Već sam se oglašavao u nekim časopisima. Nema od toga vajde.
- Finansije: Ma, vi ste preskupi. Dobio sam nižu cenu kod sličnog časopisa.
- Podrška: Sjajna ideja! Sarađivali smo i do sada. Idemo i u Build.
Zahvalni smo svima...
Prvi broj je spreman. Neveliki broj strana. Skroman. Ali prvi. Distribuiran na adrese. Besplatno. Počinje Sajam građevinarstva u Beogradu. Build br. 1 je na njemu.
Prvi Build besplatno se deli i izlagačima i posetiocima na Sajmu 2007. godine:
|
2008. i 2009. godina
Novi ljudi. Nove ideje. Trudimo se da u što većoj meri obogatimo nekomercijalne sadržaje. Bavimo se novim tehnologijama, proizvodima, zanimljivostima i aktuelnostima vezanim za građevinsku industriju.
Pokušavamo da skrenemo pažnju na ekološke materijale, održivu gradnju, obnovljive izvore energije. Osmišljavamo i pokrećemo poseban podlist Green Build upravo sa tim temama.
Tekstovi iz magazina objavljuju se i na internet portalu www.gradjevinarstvo.rs. Postaju još dostupniji. Kopije tekstova iz Build-a javljaju se svuda na Internetu, sa, ili bez potpisa našeg časopisa ili naših autora.
Postajemo i prepoznatljivi. Po pristupu poslu, vizuelnom identitetu, ukupnom kvalitetu... Namećemo nove standarde stručne štampane stvari: kvalitet fotografija, pravila i principi tehničkog uređenja...
Malo po malo, ocenjivači i iskustvenici iz 2007. godine menjaju svoje stavove. Pridružuju se Build magazinu. Oglašavaju se i pišu o svojim proizvodima, tehnologijama, partnerima, iskustvima...
Uvećava se naša baza podataka i broj primalaca magazina sve je veći. Nakon rekordnog broja strana u sajamskom broju 2009. godine, počinje da se oseća ekonomska kriza...
Do kraja godine efekat ekonomske krize već ozbiljno pogađa građevinsku industriju i celu privredu. Refleksno se smanjuju budžeti za marketing. Opravdano?! Preduzeća su oprezna kod raspodele sredstava namenjenih oglašavanju. Sasvim razumljivo, treba napraviti dobru procenu i opredeliti se za medije koji najbolje pogađaju ciljnu grupu.
2010. godina
Ulazimo u četvrtu godinu. Dvanaest brojeva je za nama. Spreman je i 13, sajamski, prvi u 2010. godini. Štampamo ga u 20.000 primeraka. Biće poslat na adrese i besplatno podeljen posetiocima na Sajmu građevinarstva u Beogradu... Za Build magazin ovo će biti četvrti SEEBBE po redu.
I evo, u vašim je rukama. I dalje je onakav kakav je i zamišljen da bude 2006. godine: besplatan, sa besplatnom distribucijom, strogo definisanih tehničkih i profesionalnih standarda. I dalje zavisi isključivo od naših oglašivača...
Hvala za ove tri godine, uskoro stiže broj 14.
Infonet Group Infonet Group, osnovan 2002. godine kao agencija, a od 2003. godine registrovan kao d.o.o, danas predstavlja vodeću kompaniju na polju marketinga i poslovnog izdavaštva vezanog za građevinsku industriju. Magazin Build, katalog Građevinarstvo i opremanje, internet portal Gradjevinarstvo.rs jesu projekti koje razvijamo i unapređujemo već više godina. Trenutno Infonet Group ima 17 stalno zaposlenih radnika koji čine komercijalni, redakcijski, tehnički i računovodstveni deo preduzeća. Pored zaposlenih, angažujemo i preduzeća specijalizovana za održavanje računarske mreže kao i za održavanje i razvoj softvera i internet rešenja. Plan je da do polovine 2010. godine zaposlimo još 3 radnika u komercijalnom sektoru. U nastojanju da nivo poslovanja podignemo na što viši nivo, konstantno ulažemo i u savremena softverska i hardverska rešenja. Računarska mreža sa 20-ak radnih stanica, HP server, softver baziran na Microsoftu (MS SQL server, Windows XP Professional radne stanice), za grafičku pripremu i web dizajn Adobe CS paketi, kao i namenski rađen mrežni softver za unos i obradu podataka i kontakte sa klijentima. Orijenaticiju da našim klijentima omogućimo što kvalitetniju uslugu zadržaćemo i pored otežanih uslova poslovanja nastalih usled ekonomske krize. Infonet Group će od aprila biti na novoj adresi: Luke Vojvodića 30, 11090 Beograd |