Stari most kod Beške, u čiju sanaciju je krajem 2013. godine uloženo 1,7 milijradi dinara, ponovo je zatvoren za saobraćaj – zbog krpljenja novi rupa. Kada je prvi put saniran, iz „Puteva Srbije“ stigla su uveravanja da je posao urađen kvalitetno i temeljno, savremenim i vrhunskim materijalima, da mu je produžena upotrebna vrednost i da je time obezbeđeno nesmetano korišćenje, bez većih ulaganja narednih decenija.
Ilustracija (Foto: Pixabay.com)
Stari most kod Beške saniran je krajem prošle godine. Kamioni koji upravo prolaze pored nas potvrđuju da se ponovo nešto radi i to samo posle nekoliko meseci. Na tek popravljenom mostu, radnici beogradske mostogradnje i subotičkog „Vojputa“, ponovo saniraju rupe na asfaltu. Još nije poznato šta je uzrok najnovijih oštećenja, a to će se tek kada budu završene analize.
Kao mogući razlozi prebrzog propadanja novog asfalta nezvanično se pominju njegov loš kvalitet, potom loš kvalitet uvozne hidroizolacije, koja je prvi put korišćena kod nas i konačno, to što je sanacija rađena van građevinske sezone. Osim saniranja rupa, u toku je i testiranje opterećenja starog mosta. Nadležni uveravaju da su ulegnuća koja su se pojavila tokom testiranja u propisanim granicama.
Iako razlozi prebrzog propadanja asfalta na mostu zvanično još nisu poznati, vozači koji ovim putem voze imaju svoje objašnjenje za najnovije radove. U narednih 30 dana trebalo bi da budu završeni radovi na starom mostu, kada će ponovo biti pušten u saobraćaj. Do tada vozači su preusmereni na novi most.