Do kraja godine treba da se završi tehnički elaborat i idejni projekat sa studijom opravdanosti za izgradnju puta Novi Sad-Irig-Ruma-Šabac-Loznica. Planirana je i izgradnja dva tunela ispod Fruške gore i mosta kod Šapca, kao najskupljih delova ovog projekta vrednog 250 miliona evra.
Do Šapca bi se pravio put sa po dve trake, uz mogućnost dogradnje zaustavne trake i pretvaranja u pravi autoput. Od Šapca do Loznice gradio bi se put sa po jednom trakom, takođe uz mogućnost kasnijeg proširenja.
Grad Šabac posebno je zainteresovan za izgradnju ovakve saobraćajnice, koja bi ovaj kraj povezala sa "Koridorom 10", tako da je naručena ekspertiza opravdanosti ovakvog projekta. Svi podaci ukazuju da dnevno most na Savi kod Šapca pređe više od 10.000 vozila, što je uslov za izgradnju autoputa.
Takođe, važna je činjenica da čak 630.000 stanovnika u donjem toku reke Drine gravitira prema ovom putnom pravcu. Jedno od rešenja koje bi moglo pojeftiniti gradnju jeste korišćenje starog železničkog mosta na Savi. Stubovi dozvoljavaju povećanje opterećenja tako da bi mogli da izdrže nove kolovozne trake.
Uz to, prema međunarodnim standardima za plovidbu morala bi da se podigne postojeća konstrukcija mosta zbog prolaska brodova, a ovi radovi bi se finansirali iz državnih, ali i međunarodnih fondova.