Navodi u tekstu "Stotine miliona evra mimo tendera“, koji je objavljen prošle sedmice, ili su delimično tačni ili nisu tačni uopšte. Iz tog razloga su reagovali u Javnom preduzeću Putevi Srbije.
JP Putevi Srbije nije ugovaralo bilo kakve poslove mimo zakona, pa tako ni poslove u postupku projektovanja za deonice na Koridoru 10 tokom 2010. godine. Nije jasno na šta se odnosi svota od 307 miliona evra niti kako se do nje došlo. Ovaj proizvoljan "podatak“, koji se pripisuje Putevima Srbije bez provere njegove verodostojnost, ne postoji. Objavljen je tekst sa nizom optužbi na račun JP Putevi Srbije, a da se prethodno nije ni pokušalo sa proverom podataka kod JP Putevi Srbije.
Kada je u pitanju žalba vlasnice privatne firme Geoput Milice Trifković da je njena kompanija tokom 2010. godine i polovine 2011. godine izgubila 25 poslova zbog "nezakonitog poslovanja“ JP Putevi Srbije, ona takođe nije istinita. Naime, između gospođe Trifković i JP Putevi Srbije ti poslovi nisu ni bili ugovoreni, pa nije ni mogla da ih izgubi. Geoput je već jednom tužio sudu JP Putevi Srbije zbog izmaka dobiti, ali sud je ustanovio da nije bilo nikakvog ugovora, pa nije ni moglo biti izgubljene dobiti, te je tako i presudio.
Kad je reč o optužbama da JP Putevi Srbije daje prednost CIP-u i Institutu za puteve iako Geoput ima "bolje ponude“, javnost treba da bude upoznata sa tim da svaka komisija za javnu nabavku JP Putevi Srbije donosi odluku o tome kome će dodeliti posao na osnovu ispravnosti ponude. Ne gleda se samo cena nego i kvalitet i ispravnost ponude. Ponude Geoputa bile su neispravne u smislu Zakona o javnim nabavkama.
Netačni su i navodi da je Institut za puteve dobio posao za deonicu Ljig-Lajkovac, vrednu 200 miliona dinara, iako su i Geoput i Centar za puteve Vojvodine imali bolje ponude. Naime, zajednička ponuda Geoputa i CPV-a bila je neispravna; u toj zajedničkoj ponudi njihova potvrda nije bila u visini od 100 miliona dinara, kako je traženo tenderom, već oko 60 miliona dinara. Institut za puteve je imao jedinu ispravnu ponudu.
Kada je reč o izradi glavnog projekta auto-puta E-75 na Koridoru 10, za deonicu kod graničnog prelaza Kelebija, postojao je tender za pomenuti projekat; Geoput je preuzeo konkursnu dokumentaciju, ali nikad nije dostavio svoju ponudu.
Takođe, među poluistinama i neistinama koje su objavljene stoji i da je "Komisija za zaštitu prava ponuđača u više od deset slučajeva poništila odluke Puteva Srbije i tražila da se posao dodeli onima koji imaju najbolju ponudu, ali to ni u jednom slučaju nije učinjeno“. Istina je da poništavanja jeste bilo, ali da su to uglavnom bila delimična poništavanja koja su vraćana na stručnu ocenu ponuda JP Putevi Srbije. JP Putevi Srbije ispoštovalo je kao naručilac svaku odluku Republičke komisije za zaštitu prava ponuđača i u skladu sa njenim nalozima donosio svaku odluku.