U Srbiji se ne gradi mnogo puteva, ali gotovo svaki kilometar izgradila je firma ili direktor koji se vezuje za ozbiljne afere.
Proteklih meseci uhapšena je grupa „kralja putara“ Mila Đuraškovića (firma „Nibens“), koji je već u kućnom pritvoru, Dušan Borovica („Vojvodina put“) sa saradnicima, a nekoliko puta u malverzacijama prilikom izgradnje glavne putne mreže u Srbiji pominjao se i svedok saradnik iz procesa zemunskom klanu Ljubiša Buha Čume.
Samo njih trojica bili su zaduženi za održavanje na hiljade kilometara saobraćajnica u Srbiji, a radili su na koridoru 10, autoputevima Beograd - Novi Sad i Beograd - Niš, a učestvovali su i u rekonstrukcijama ulica i bulevara u Begoradu, Nišu, Kragujevcu, Novom Sadu...
Optužbe za zloupotrebe prilikom raspisivanja tendera i raspodele poslova putarima nije izbegao ni Zoran Drobnjak, direktor „Puteva Srbije“, koji je zajedno s bivšim ministrom Oliverom Dulićem i njegovim pomoćnikom osumnjičen da je nezakonito favorizovao „Nuba invest“ u odnosu na druge ponuđače prilikom postavljanja optičkih kablova.
Drobnjak, koji inače tvrdi da nije član nijedne stranke, optuživan je i za nezakonitu raspodelu poslova izgradnje koridora 10, kao i za neregularnosti tendera za izgradnju autoputa Beograd - Južni Jadran.
Iako je ostavka Zorana Drobnjaka tražena pre više od dve godine, on je i danas direktor državnog preduzeća koje brine o putevima u Srbiji.