JP Autoceste će platiti firmama iz BiH u roku od deset dana 2,8 miliona evra umesto slovenačke kompanije Primorje koja je zbog bankrota izgubila posao na izgradnji tunela.
Građevinske kompanije Hidrogradnja, Euroasfalt, ŽGP i BH Primorje za sedam dana će nastaviti radove na izgradnju tunela Vijenac koji se nalazi na trasi auto-puta na koridoru 5c između Drivuše i Kaknja, potvrdio je za Oslobođenje direktor Hidrogradnje Džemal Peljto.
Ovo je rezultat jučerašnjeg sastanka i dogovora u prostorijama Javnog preduzeća Autoceste FBiH kojem su prisustvovali prvi ljudi JP Autoceste i građevinskih firmi iz BiH.
"Dogovoreno je da će JP Autoceste platiti firmama iz BiH u roku od deset dana 2,8 miliona evra umesto slovenačke kompanije Primorje koja je zbog bankrota izgubila posao na izgradnji tunela Vijenac", kazao je Peljto, te dodao da je napravljen presek stanja na osnovu kojeg je utvrđeno koliko novca treba uplatiti firmama iz BiH.
Peljto je dodao da će radovi biti nastavljeni s istom opremom koja je nakon propasti Primorja ostala u tunelu.
Radovi na tunelu Vijenac u vrednosti od oko 61 miliona evra obustavljeni su nakon što je pokrenut raskid ugovora sa slovenačkom kompanijom Primorje. Nakon toga je JP Autoceste FBiH postiglo dogovor sa Evropskom bankom za obnovu i razvoj (EBRD) da posao probijanja tunela i postavljanja temelja nastave firme iz BiH koje su bile podizvođači Primorju.
Firmama koje pokazuju da su u stanju da odgovore velikim zahtevima je preostalo da nastave radove na probijanju 52 posto tunela u vrednosti od 18 miliona evra. Istovremeno je JP Autoceste dobilo zadatak da raspiše tender za završne radove, odnosno asfaltiranje, postavljanje instalacija, tako da će nakon probijanja tunela biti izabran izvođač završnih radova.
Tunel Vijenac je u početku trebao graditi slovenački SCT, ali je nakon bankrota posao dobilo Primorje koje je doživelo sudbinu svojih prethodnika.