Pošto postoje realne mogućnosti da se u narednom periodu u saradnji između grada, Pokrajine i Republike Srbije, uz međunarodno učešće, počne sa izgradnjom drumsko-železničkog mosta u Novom Sadu, na jučerašnjoj (9. mart 2009. godine) sednici Skupštine grada doneta je odluka o prestanku važenja urbanističkog projekta ovog mosta iz 2000. godine.
U skladu sa potrebama grada i sa stavom Ministarstva za infrastrukturu, koji je upućen Javnom preduzeću "Železnice Srbije", na mestu Žeželjevog trebalo bi da bude most sa dva železnička koloseka, dve drumske trake i dve pešačke staze, što će biti definisano novim urbanističkim planom.
Starim planom, donetim nakon rušenja mosta 26. aprila 1999. godine, bila je predviđena izgradnja novog mosta u fazama, s tim da je prva faza podrazumevala jednokolosečnu prugu, kolovoz sa dve saobraćajne trake i pešačku stazu, dok je za narednu fazu planirano proširenje na konzolama, van mostovske konstrukcije.
Srušeni most bio je deo saobraćajnog sistema preko kojeg se odvijao međunarodni, republički, regionalni i lokalni železnički i drumski saobraćaj, preko njega je u toku dana prelazilo oko 15.000 vozila, a prugom je prevoženo oko 1,5 miliona tona robe godišnje.