Sledeće godine prestonica će biti veliko gradilište. Zbog rekonstrukcije najopterećenijih saobraćajnica, koje će se odvijati uporedo i to već početkom proleća, građani će morati da se priviknu na zastoje i kolapse. Jedini obimniji radovi koji će početi sada su oni na obnovi Karađorđeve, od Brankovog mosta do Beogradske tvrđave, zajedno sa sređivanjem keja, a zamenik gradonačelnika Goran Vesić je precizirao da bi sa njima moglo da se počne za 10 dana.
Prema najavi, u prvoj polovini sledeće godine počinje rekonstrukcija Savske ulice.
Ilustracija (www.pixabay.com)
- Kada završimo Savsku, onda počinjemo rekonstrukciju Kneza Miloša sa izgradnjom podzemne garaže od Mostara do Nemanjine, i to će biti prva ulica koja će u jednom nivou imati podzemnu garažu sa više od 400 parking mesta. Paralelno sa Savskom završiće se i Bulevar Vudroa Vilsona u okviru Beograda na vodi, koji će povezivati Sajam i sadašnju autobusku stanicu. Do septembra sledeće godine biće završen Savski trg na kome će biti postavljen monumentalni spomenik Stefanu Nemanji, a Železnička stanica postaće muzej.
Sledeće godine počinje rekonstrukcija ulica 27. marta, Kraljice Marije, Džordža Vašingtona i Cara Dušana, od Ruzveltove do Kalemegdana.
- Sredinom 2019, povezaćemo tramvajskom linijom Banovo brdo i Novi Beograd. Raspisaćemo tender krajem ove godine kako bismo sledeće godine počeli izgradnju novog Savskog mosta na mestu starog tramvajskog, kao i njegovo premeštanje na Novi Beograd između blokova i Ade Ciganlije. Završićemo rekonstrukciju Trga republike i odmah obnavljamo Vasinu ulicu, dakle širimo pešačku zonu, i radimo rekonstrukciju Studentskog trga - najavio je zamenik gradonačelnika.
On je dodao da u martu počinje da se gradi podzemna garaža na Studentskom trgu.