Nova naplatna stanica u Vrčinu trebalo je da podigne rampe i prva vozila propusti još u oktobru, međutim, radovi su kasnili. Strabagu je u ovom trenutku preostalo da završi još 40 odsto posla. Putarina će se naplaćivati u Bubanj potoku do početka leta, posle čega će vozači drumski ceh plaćati u Vrčinu. Na novo radno mesto inkasanti se sele za sedam i po meseci i biće raspoređeni na 17 traka za naplatu.
- Na novoj naplatnoj stanici „Vrčin" dosada je urađeno oko 60 odsto projektovanih radova - kažu u Putevima Srbije. - Trenutno se završavaju betonski radovi na temeljima naletnih stubova i temeljima čelične konstrukcije nadstrešnice i upravne zgrade. Takođe, zidari rade na objektima baze za održavanje puteva, i izgradnji fekalne kanalizacije, a u završnici je i uređenje korita Bezimenog potoka.
U ovom preduzeću najavljuju da će izgradnja upravnog objekta početi u januaru, posle završetka radova na čeličnoj konstrukciji nadstrešnice. Planirani rok za završetak kompleksa čeone naplatne stanice je maj 2017. Naplatna stanica kod Bubanj potoka biće srušena do kraja juna, a nova naplatna stanica „Vrčin" počeće sa radom u julu sledeće godine.
- Radovi su podeljeni na tri zone - dodaju putari. - Na desnoj strani auto-puta, gledano iz pravca Beograda, ostalo je da se opšije čelična konstrukcija nadstrešnice i da se izmesti magistralni vodovod Makiš-Mladenovac. S leve strane treba da se uradi pristupna saobraćajnica koja se koristi za prilaz kompleksu iz pravca Vrčina. Da se postavi čelična nadstrešnica i završe radovi na upravnom objektu i distributivnom čeličnom gasovodu za snabdevanje zone Grocka-jug, zatim betonski kolovoz i površine za parkiranje vozila zaposlenih.
I na postojećem auto-putu predstoji postavljanje čelične nadstrešnice, radovi na upravnom objektu i izrada betonskog kolovoza. Ostalo je i da se izvedu fasaderski, instalaterski i ostali radovi u objektima upravne zgrade i baze za održavanje puteva. U planu je postavljanje sistema za upravljanje naplatom putarine i sistema za nadzor, saobraćajna signalizacija i oprema, izgradnja potporne konstrukcije, limarski radovi na čeličnoj nadstrešnici, upravnom objektu i objektima baze za održavanje puteva.
Buduća stanica imaće 23 saobraćajne trake. Osim upravnog objekta, koji će biti smešten na nadstrešnici iznad platoa, celom njenom dužinom biće postavljena i pešačka pasarela za zaposlene. Kompleks će imati i parking sa 75 mesta za putnička vozila i 17 za havarisana, perionicu, solanu i garažu za kamione.