INFONET-468X60-BANNER

BLANKO-970X250-BANNER

Proširuje se Stari savski most?

10.10.2014. | Novosti

Za preopterećenost beogradskih mostova, koja će se neminovno povećavati narednih godina, urbanisti su našli rešenje – proširiće ili nadograditi postojeće saobraćajnice iznad reke. Tako je u planu da Stari savski most bude proširen, da Brankov most dobije „blizanca“, dok će na Starom železničkom umesto vozova paradirati – pešaci.

Ilustracija (Foto: Pixabay.com)

S ozbirom na planiranu izgradnju stambeno-poslovnih, ugostiteljskih i kulturnih objekata na obalama, u okviru projekta „Beograd na vodi“, saobraćajni metež i gužva između starog jezgra i Novog Beograda premostiće Stari savski most koji će dobiti po dve trake sa obe strane. To će biti zasebne konstrukcije, ali pripojene mostu.

Prema najavama stručnjaka, planirano je da vozila pre mosta prolaze kroz kružni tok, koji bi se nalazio i na novobeogradskoj strani kod skretanja u Ulicu Vladimira Popovića, i na strani Savskog venca. Projektom „Beograd na vodi“ planiran je i treći kružni tok preko puta zgrade „Bigz“, a prolaz kroz novi deo grada omogućila bi nova saobraćajnica – Savski bulevar. Ova ulica, širine 40 metara, protezaće se od autobuske stanice, ispod Gazele, do Beogradskog sajma. Saobraćaj će biti organizovan u po dve trake, a kroz sredinu će saobraćati tramvaji.

Premošćavanju reke i rasterećenju od saobraćajnih gužvi doprineće i izgradnja Beogradskog metroa. U sklopu ovog projekta planirana je izgradnja još jednog mosta, tik pored Brankovog, nizvodno, na koji bi se nastavljao tunel čiji će ulaz biti ispod spomenika u parku na Kosančićevom vencu. Metro bi kroz centar prolazio tunelom do Trga republike, a zatim Bulevarom kralja Aleksandra, do krajnje stanice.

Koristiće ga samo pešaci

I dok će postojeća dva mosta biti ojačani i nadograđeni, Stari železnički most očekuje prenamena. On će postati pešački most na kojem će biti podignuti ugostiteljski objekti. Preko njega se trenutno obavlja putnički i teretni železnički saobraćaj, a kada za to dođe vreme, putnički će biti izmešten preko stanice „Beograd centar“ u „Prokop“, a teretni preko pruge Batajnica-Beograd Ranžirna.

 

Komentari: 0

VESTI /iz kategorije/


REHAU-300X120-BANNER

ISTAKNUTE FIRME /iz kategorije/


Anketa

Kojom vrstom toplotne izolacije je izolovan vaš stan/kuća?
DARKO 15.04.2024.
Nadam se da će ulazak u tunel biti kroz par...
Nemanja 31.03.2024.
A coskovi kako se zidaju?
Miodrag 30.03.2024.
Kuću sam počeo da gradim na porodicnom iman...
Milan 30.03.2024.
Kad završe Ameri ovaj hotel nebi bilo loše ...
Dr 20.03.2024.
Najveća prednost betonskog crepa u odnosu n...

;