INFONET-468X60-BANNER

BLANKO-970X250-BANNER

Knauf Insulation lansirao novu strategiju održivosti – For A Better World

15.10.2020. | Gradjevinarstvo.rs

Novu strategiju Knauf Insulation kompanije definišu konkretni i jasni ciljevi za 2025. godinu – "radujemo se izazovima i ostvarenju ciljeva i mogućnosti da svojim klijentima pomognemo da i sami postanu održiviji".

Sa ponosom se najavljuje lansiranje nove strategije održivosti u Knauf Insulation-u — For A Better World.

Knauf Insulation lansirao novu strategiju održivosti –  For A Better World

Sveobuhvatna nova strategija otkriva ambicije za budućnost i fokusirana je na četiri cilja održivosti: Ljudi na prvom mestu, Nulta emisija ugljenika, Obezbeđivanje cirkularne ekonomije i Stvaranje boljih zgrada. 

Generalni direktor Knauf Insulation za zemlje Balkana Tihomir Civkaroski ovom prilikom je izjavio: "Radujemo se našem budućem doprinosu uspehu nove strategije. Održivost nije novost za nas u Srbiji. Pomenuću samo nekoliko naših postignuća iz prehodnih godina – u periodu 2012-2019. smo reciklirali 12,000t kamene vune i tako smanjili emisiju CO2 u atmosferu za 7,630t. Prelaskom sa lož ulja na TNG 2010. godine smo redukovali emisiju CO2 za 20%. Stopa nezgoda na radu u našoj fabrici u Surdulici je među najnižima u Knauf Insulation grupi, sa periodom od čak 1,000 dana bez povrede (2017-2019); 80% kamiona koji prevoze našu vunu poseduju EUR 5 i EUR 6 motore koji manje zagađuju okolinu." 

Put održivosti Knauf Insulation

Iz Knauf Insulationa dodaju da se na njihovu pomoć može računati u vremenu kada građevinska industrija doživljava promene, a regulative i zakoni postaju sve stroži u pogledu energetske efikasnosti i zaštite životne sredine. 

- Održivost je zapravo u temelju svega što radimo. Naši proizvodi štede energiju, smanjujući emisije štetnih gasova i čineći zgrade spremnim za budućnost. Mi imamo i iskustvo i znanje da pomognemo i našim klijentima i kupcima da dostignu svoje ambicije na polju održivosti - dodali su iz Kompanije.

Nova strategija For A Better World (Za bolji svet) se oslanja na globalne uspehe iz prethodne decenije. U periodu 2010-2019. Kompanija je smanjila potrošnju energije i emisiju gasova za 23%; smanjila je broj nezgoda na radu za 56% i odnošenje otpada na deponije za 67%.

Uspesi iz perioda 2010-2020 - Knauf Insulation

Komentarišući lansiranje nove strategije, generalni direktor grupe, Žan-Klod Karlen je izjavio: "Zacrtali smo dugoročne obaveze kojima ćemo doći do ostvarenja naših ciljeva održivosti. Ali smo takođe zadali i kratkoročne ciljeve do 2025. godine koje svako od nas već danas treba da počne da ostvaruje. Od ključnog značaja je da naši lideri na svim nivoima preuzmu odgovornost za napredovanje ka ostvarenju dugoročne vizije i na taj način ne ostave problem generacijama koje dolaze."

Konkretni globalni ciljevi za 2025. godinu uključuju i:

  • smanjenje ukupno beleženog indeksa povreda na radu sa 9,2 na 5,
  • smanjenje ugrađenog ugljenika u proizvodima za 15%, 
  • ulaganje 10% od ukupnih investicionih sredstava u nove projekte koji imaju za cilj smanjenje emisije gasova i otpada na deponijama,
  • smanjenje uticaja na životnu sredinu kancelarija i smanjenje poslovnih putovanja za 25%,
  • smanjenje količine nove plastike u pakovanju za više od 25%,
  • korišćenje više od 25% eksterno recikliranog sadržaja u proizvodnji kamene vune i više od 65% u proizvodnji staklene vune do 2025, 
  • prestanak slanja otpada na deponije.

Ciljevi For A Better World- Knauf Insulation

Više detalja o Knauf Insulation novoj strategiji održivosti For A Better World pogledajte ovde.

Knauf Insulation proizvodi štede energiju, smanjuju emisije štetnih gasova i omogućuju da zgrade budu dobre za okolinu i za ljude koji u njima borave. 

Sa više od 40 godina iskustva u industriji izolacionih materijala, zapošljava oko 5,500 ljudi u više od 40 zemalja, ima 27 fabrika u 15 zemalja. 

Knauf Insulation je deo Knauf Grupe koja zapošljava oko 35,000 ljudi širom sveta i ima više od 250 fabrika u preko 90 zemalja, sa obrtom od 10 milijardi evra (u 2019. godini). Knauf Grupa osnovana je 1932. godine i do danas je porodična kompanija vođena vrednostima partnerstva, posvećenosti preduzetništva i ljudskosti.

 

Komentari: 0

Vezane kategorije


TEKSTOVI /iz kategorije/


AUSTROTHERM-300X250-BANNER

ISTAKNUTE FIRME /iz kategorije/


XELLA SRBIJA
XELLA SRBIJA
LAZAREVAC-VREOCI
www.xella.rs

TUPLEX SRB
TUPLEX SRB
BEOGRAD-ZEMUN
www.tuplex.rs

LORENCIC
LORENCIC
BEOGRAD-ZEMUN
www.lorencic.rs

ISOMAT
ISOMAT
PEĆINCI-ŠIMANOVCI
www.isomat.rs

ILGRAD
ILGRAD
BEOGRAD-PINOSAVA
www.ilgrad.rs

Anketa

Koja vrsta pokrivke se nalazi na krovu vašeg objekta?
DARKO 15.04.2024.
Nadam se da će ulazak u tunel biti kroz par...
Nemanja 31.03.2024.
A coskovi kako se zidaju?
Miodrag 30.03.2024.
Kuću sam počeo da gradim na porodicnom iman...
Milan 30.03.2024.
Kad završe Ameri ovaj hotel nebi bilo loše ...
Dr 20.03.2024.
Najveća prednost betonskog crepa u odnosu n...

;