Arhitektonski biro Zaha Hadid Architects je predstavio preliminarne detalje projekta koji se naziva najvećim svetskim aerodromskim putničkim terminalom, koji će se nalazitu u južnom distriktu Daksing u Pekingu.
Projektovan u saradnji sa kompanijom ADP Ingeniérie (ADPI) specijalizovanom za aerodrome, zgrada Pekingškog novog aerodromskog terminala će inicijalno primiti 45 miliona putnika godišnje i „biće prilagodljiv i održiv, poslovaće u mnogo različitih konfiguracija koje zavise od različitih aviona i putničkog saobraćaja tokom svakog dana“, navode u birou Zahe Hadid.
Pored njegovog predviđenog kapaciteta od 45 miliona putnika godišnje, detalji o novom terminalu su oskudni. Gizmag izveštava da će terminal „meriti 700.000 metara kvadratnih, i da će celokupan terminal biti gotov 2018. godine, sa ukupnim budžetom od 9 milijardi funti“, ali napominje da biro Zahe Hadid to još nije potvrdio.
Mamutski novi terminal u obliku zvezde će uključivati „direktne veze sa lokalnim i nacionalnim železničkim uslugama, uključujući i sa brzom železnicom“, i projektovan je kao „ključno čvorište u okviru rastuće transportne mreže u Pekingu i kao katalizator za ekonomski razvoj regiona, uključujući i grad Tianjin i provinciju Hebei“, objašnjava se u izjavi biroa Zahe Hadid.
Zgrada Pekingškog novog aerodromskog terminala se razvija kako bi ublažila pritisak na postojeći aerodrom Kapital u Pekingu. Ovaj aerodrom je završen 2008. godine, delo je arhitektonskog biroa Foster + Partners, i predstavlja jedan od najvećih aerodroma u svetu, ali posluje van svojih kapaciteta.